کد خبر: ۱۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
نماینده مردم قائم شهر در مجلس از سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری خواست تا هر چه سریعتر این مبلغ پرداخت شود.
 نماینده مردم قائم شهر از سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری درخواست کرد تا بودجه جبران خسارت توفان شهرستان قائم‌شهر بعد از یک ماه و نیم پرداخت شود.

 عبدالله رضیان در تذکری شفاهی گفت: حادثه توفان  12 شهریور در استان مازندران موجب وارد شدن آسیب جدی به 4200 واحد مسکونی و زیرساخت‌های شهر  شد. عمده منازل مسکونی آسیب دیده متعلق به خانواده‌های نیازمند و فاقد تمکن مالی بوده است. دولت هم 97 میلیارد تومان برای جبران خسارت تصویب کرده اما یک ماه و نیم از این مصوبه می‌گذرد و هنوز ریالی پرداخت نشده است.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس از سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری خواست تا هر چه سریعتر این مبلغ پرداخت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مرکبات استان را مهمترین درآمد مردم حوزه انتخابیه‌اش دانست و افزود: بیشترین تولید مرکبات کشور را در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام دارم اما هر ساله به دلیل عدم ساماندهی مناسب، مدیریت ضعیف در توزیع و صادر نشدن مازاد مصرف استان، آسیب‌های جدی به کشاورزان زده به نحوی که هزینه‌های تولید هم تامین نمی‌شود. از وزارت‌خانه‌های جهادکشاورزی و صنعت می‌خواهم به این مسئله مهم توجه جدی داشته باشند.

وی طرح‌های هادی روستایی را مانع مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و رونق روستاها دانست و افزود: این طرح ها تقریبا تعطیل است و بودجه ای برای اجرای آنها تخصیص نیافته است. وزارت راه و شهرسازی به این مسئله توجه جدی کند.

رضیان وضعیت پسماند زباله در استان‌های شمالی کشور را وخیم دانست و از وزارت کشور درخواست کرد تا به این مسئله توجه کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین