|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
مسئولان سایت ویکی لیکس می‌گویند: اگر حمله سایبری قریب الوقوع و محرمانه آمریکا علیه روسیه جدی بود نخست آنکه نباید اعلام می‌شد و دوم آنکه باید از سوی آژانس امنیت ملی صورت بگیرد نه سیا.
 مقاطعه کار سابق و افشاگر آژانس امنیت ملی آمریکا سخنان معاون رئیس جمهوری کشورش مبنی بر اینکه به حملات سایبری روسیه پاسخ خواهند داد را به سخره گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفته بود: در زمانی که مناسب بدانیم و تحت شرایطی که بهترین نتیجه را داشته باشد از روسیه به خاطر مداخله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقام می‌گیریم.

چنین افشاگری‌ درباره این نوع عملیات‌ها که عموما محرمانه صورت می‌گیرد سبب شد تا ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق و افشاگر آژانس امنیت ملی آمریکا بگوید: احساس می‌کنم هیچ کس به جو بایدن نگفته که معنی عملیات محرمانه چیست.

شبکه ان بی سی نیوز اخیرا گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) قصد دارد حمله سایبری مخفیانه‌ای را علیه روسیه انجام دهد تا رهبری این کشور را به خاطر تلاش‌هایش برای تحت نفوذ قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات این مبارزات دچار مشکل کند.

چنین هشدارهایی درباره یک عملیات وسیع که از سوی مقامات آمریکایی اعلام شده از سوی سایت افشاگر ویکی لیکس نیز به سخره گرفته شد.

 به نقل از شبکه راشاتودی،مسئولان سایت ویکی لیکس می‌گویند: اگر حمله سایبری قریب الوقوع و محرمانه آمریکا علیه روسیه جدی بود نخست آنکه نباید اعلام می‌شد و دوم آنکه باید از سوی آژانس امنیت ملی صورت بگیرد نه سیا.

در همین حال دیمیتری پسکف، سخنگوی کرملین گفت: علی رغم چنین تهدیدهای پوج و بی‌معنایی روسیه تمامی اقدامات احتیاطی را پیش خواهد گرفت و مساله نگران کننده این است که چنین تهدیدات بی‌سابقه‌ای در سطح معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین