|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
او در مورد فراموش کردن اتفاقات گذشته تاکید کرد: آن مسائل برای من تمام شده و امیدوارم برای بقیه هم تمام شده باشد. برگشتن به گذشته فایده ای ندارد بلکه باید نگاهم به آینده باشد و تلاش کنم تا در این ورزش دست خالی نمانم.
 وزنه بردار فوق سنگین ایران پس از بازگشت مجدد به دنیای قهرمانی به فکر رقابت با افراد نیست و فقط می خواهد نماینده شایسته ای برای ایران باشد.

سعید علی حسینی در گفتگو با ایسنا درباره ی  وضعیت خود بیان کرد: پیش از این تمرینات بدنسازی را دنبال می کردم اما اکنون کار با وزنه را آغاز کرده ام و تا کنون نیز شرایط  راضی کننده بوده است. از آنجا که مدت زیادی است به رکوردهای بالا نرسیده ام، می خواهم امسال یک مرتبه این کار را انجام دهم پس از آن  فشار تمرینات را کم می کنم و  نزدیک مسابقات پیش رو  دوباره به اوج آمادگی خواهم رسید.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که به فکر رقابت با وزنه برداران داخلی و خارجی هست، تصریح کرد: به نظرم الان در فوق سنگین فقط بهداد سلیمی است زیرا بهادر مولایی به دلیل اتفاقی که برایش افتاد باید یک سال استراحت کند. سلیمی نیز از رکورد داران جهان است. من بیشتر تلاش می کنم نمایندهای شایستهای باشم  و  آنچنان به فکر رقابت نیستم. هلیل موتلو ترکیه ای (قهرمان سه دوره المپیک) یکبار به من گفت هیچ موقع به  رقیبانش فکر نمی کرده بلکه همیشه در فکر وزنه هایی بوده که او را روی سکو می بردند." مثلا می دانسته وزنه های 135 یک ضرب و 165 دوضرب را بزند مدال می گیرد و فقط رنگ آن مشخص نیست. از این رو من نیز به وزنه ها فکر می کنم  و مهم این است وزنه های مورد نظر را بزنم نه اینکه رقیب چقدر وزنه خواهد زد.

او افزود: زمانی که وارد وزنه برداری شدم علاقه ام این بود خودم را نشان بدهم و سکوهای جهانی را بگیرم  اما اکنون انگیزه ام این است فقط باعث خوشحالی کسانی شوم که چشم انتظار من بودند.

علی حسینی درباره ی تکرار نشدن اتفاقی که او را سالها از وزنه برداری دور کرد، گفت:  سال 2006 که آن اتفاق  برای من و وزنه برداران دیگر  رخ داد خود ایوانف اشتباهش را پذیرفت. برای مرتبه دوم  و  در سال 2009 نیز وقتی در تیم ملی بودم آن  مشکل برایم به وجود آمد. سال 2008 که در خانه تمرین می کردم و در جام باشگاه های آسیا رکوردشکنی داشتم  تست دوپینگ هم دادم، مشکلی برایم به وجود نیامد. زمانی که آدم  خودش برنامه ها را تنظیم می کند، می داند چه کاری انجام می دهد اما وقتی به کسی اطمینان می کند چنین مشکلی پیش می آید. البته زمانی که به اردو تیم ملی دعوت شوم، با تیم ملی، سرمربی  و فدراسیون کار می کنم و تنهایی کار نخواهم کرد.

او در مورد فراموش کردن اتفاقات گذشته تاکید کرد: آن مسائل برای من تمام شده  و امیدوارم برای بقیه هم تمام شده باشد. برگشتن به گذشته فایده ای ندارد بلکه باید نگاهم به آینده باشد و تلاش کنم تا در این ورزش دست خالی نمانم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که خودش می خواهد زودتر از موعد به اردوی تیم ملی برگردد، تصریح کرد: 100درصد و دوست دارم در این موقعیت قرار بگیرم و تشکر می کنم که آقای انوشیروانی این نگاه را نسبت به من دارد اما اینکه آقای مرادی گفته نمی شود به دلیل قوانین است و قانون این اجازه را نمی دهد که تا پایان محرومیت به اردوی تیم ملی بیایم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین