کد خبر: ۱۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
معاون عملیات پلیس استان سمنان با بیان اینکه در این حادثه یک دختر و یک پسر بچه جان باختند افزود: دو کودک دیگر نیز که چهار و هشت ساله بودند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند.
 معاون عملیات پلیس استان سمنان با اشاره به آوار مرگبار دیوار در یک روستای دامغان گفت: متاسفانه در این حادثه دو کودک زخمی و دو کودک دیگر جان باختند.

 سرهنگ سیدعلی میراحمدی از اعزام سریع امدادگران و تلاش مردم محلی برای نجات کودکان گرفتار در زیر آوار خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه این تلاش‌ها به جایی نرسید و دو کودک پنج و 9 ساله جان خود را از دست دادند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چگونگی و علل وقوع این حادثه دلخراش افزود: این کودکان در حال بازی در محیط پیرامونی دیوارهای حیاط قدیمی پدربزرگ خود در روستای سینگ دامغان بودند که متاسفانه دیوار بر سر هر چهار کودک فرو می‌ریزد.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به اینکه این کودکان برای تاب بازی یک طناب بین دو دیوار می بندند،تصریح کرد: ظاهرا برخورد کودکان به دیوار و فشار به این طناب از طریق تاب‌بازی کودکان زمینه فرو ریختن دیوار کاه گلی را فراهم کرده است.

معاون عملیات پلیس استان سمنان با بیان اینکه در این حادثه یک دختر و یک پسر بچه جان باختند افزود: دو کودک دیگر نیز که  چهار و هشت ساله بودند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

این مسئول انتظامی با اظهار تاسف از وقوع این حادثه اضافه کرد: از بین دو دختر و دو پسر که در حین طناب بازی با استفاده از این دیوار کاه گلی بودند یکی از دختران و یکی از پسران در دم جان می‌بازند.

وی با بیان اینکه دو کودک مجروح در این حادثه هنوز در بیمارستان ولایت دامغان تحت مراقبت هستند، تصریح کرد: وضعیت عمومی این دو کودک رضایت‌بخش گزارش شده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین