|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
عباسعلی در ادامه اظهار کرد: تمام ملی‌پوشان یک هدف مشترک دارند و آن این است که پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و نتیجه‌ای را که لایق آن هستند را به دست آورند. همه با هم برای کسب نتیجه‌ای که لایق آن هستیم یکدل هستیم.
 ملی‌پوش کاراته زنان درباره کسب مدال در رقابت‌های جهانی اتریش گفت: در تمام مدت حضورم در کاراته هیچ وقت قول مدال در مسابقات را نداده‌ام و همیشه گفته‌ام که تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد تا توانایی خود را اثبات کنم.

حمیده عباسعلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این که همه از او انتظار کسب مدال دارند، خاطر نشان کرد: میدانم که همه از من انتظار کسب مدال دارند، ولی سعی خود را می‌کنم تا با ذهن آرام و با آرامش خاص در مسابقات جهانی شرکت کنم. در تمام مدت حضورم در کاراته، هیچ وقت قول مدال در مسابقات را نداده ام و همیشه گفته‌ام که تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد تا توانایی خود را اثبات کنم.

او با تاکید بر این که سایر کشورها نیز برای حضوری موفق در رقابت های جهانی اتریش،  تمرین کرده‌اند، ادامه‌ داد: تنها ما نیستیم که تمرین می‌کنیم ،‌ بلکه سایر کشورها نیز تمرینات خود را ادامه داده‌اند و همانند ما زحمت کشیده اند. آنها نیز همانند ما برای کسب مدال خواهند آمد. کسی موفق است که بتواند از فرصتی که در اختیار دارد نهایت استفاده را ببرد. رقابت های جهانی کاراته، میدان سنگین و بزرگی است. همچنین با توجه به  المپیکی شدن این رشته، امسال رقابت‌های جهانی بسیار سنگین تر از گذشته خواهد بود، چرا که کسانی که در این مدت انگیزه‌ای برای کار نداشته اند با  المپیکی شدن کاراته دوباره به این رشته باز گشته‌اند و در رقابت‌های جهانی حضور خواهند داشت.

عباسعلی در ادامه اظهار کرد: تمام ملی‌پوشان یک هدف مشترک دارند و آن این است که پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و نتیجه‌ای را که لایق آن هستند را به دست آورند. همه با هم برای کسب نتیجه‌ای که لایق آن هستیم یکدل هستیم.

وی درباره شرایط آسیب‌دیدگی‌ خود نیز بیان‌ کرد: حدود دو هفته‌ به دلیل آسیب‌دیدگی‌ استراحت کرده‌ام و سپس شروع به تمرین کرده ام. آسیب همیشه همراه ورزشکار است و ورزشکار باید جوری رفتار کند تا بتواند آسیب را درک کند، به نوعی که خودش اذیت نشود. من نیز در این مدت با آسیب‌دیدگی‌ام مدارا کرده ام،  ولی نباید تمام فکر و ذکر خود را بر روی آسیب بگذارم. با آسیبم مدارا می‌کنم و تمریناتم را انجام می‌دهم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین