|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
یگان موشکی یمن، پایگاه های نظامی عربستان در منطقه مرزی «الموسم» در جیزان و محل تجمع مزدوران سعودی در «تعز» را هدف قرار داد.
 یگان موشکی یمن، پایگاه های نظامی عربستان در منطقه مرزی «الموسم» در جیزان و محل تجمع مزدوران سعودی در «تعز» را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، یگان موشکی یمن چند فروند موشک به سوی این پایگاه های عربستان در الموسم شلیک کرد.

عربستان در پی سرپیچی برخی نیروهایش از رفتن به میدان جنگ، از پایگاه ها و پادگان های موجود در این منطقه برای فراخوان و اعزام عناصر مزدور استفاده می کند.

یگان موشکی ارتش یمن همچنین در عملیات دیگری، محل تجمع مزدوران سعودی در اطراف شهر «ذوباب» در استان تعز را هدف قرار داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 با تشکیل ائتلافی با حمایت دولت آمریکا، تجاوز هوایی و محاصره علیه مردم یمن را به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت این کشور آغاز کرد که تنها آثار آن را می توان کشتار بیرحمانه حدود ده هزار زن و کودک و شهروند یمنی و زخمی شدن دهها هزار و آواره شدن صدها هزار نفر دیگر اعلام کرد.

بر اثر این حملات، اکثریت قریب به اتفاق تأسیسات خدماتی، آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انبارهای دارو و غذا، مدارس و منازل مردم یمن ویران شده و مردم این کشور در پی محاصره هوایی، زمینی و دریایی در شرایط بحرانی بسر می برند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین