|
|
امروز: چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
در اجلاس عالی"سرویس بهداشتی و آب برای همه"، در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک اعلام شد: پیشرفت‌های قابل توجه‌ای در زمینه افزایش رویکردهای مبتنی بر جامعه برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی صورت پذیرفته است.
تدبیر و امیدبه نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، بر اساس گزارش پیشرفت 2013 درباره اجلاس عالی"سرویس بهداشتی و آب برای همه"، که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک به وسیله نهاد "مشارکت در ارائه سرویس بهداشتی و آب برای همه" انتشار یافت، تمام کشورهای در حال توسعه که در اجلاس 2012 متعهد شده بودند سرویس بهداشتی و آب سالم به مردم خود ارائه دهند موفقیت‌های مهمی در این زمینه به دست آورده‌اند.

کشورهای در حال توسعه، کمک کنندگان و بانک‌های توسعه ای در دومین اجلاس عالی "سرویس بهداشتی و آب برای همه"، در آوریل 2012 تعهد کردند موانع بر سر راه ارائه آب به شکلی پایدار و سرویس‌های بهداشتی به همه مردم را بردارند.

جان آگیکوم کوفور، رئیس جمهور سابق غنا می‌گوید: این گزارش نظارتی، نشان دهنده دستاروردهای متمایز و بیانگر اراده سیاسی و رهبری قوی است که می‌تواند اقدام را حتی در سخت ترین محیط‌ها هدایت کرد.

وی افزود: اینجانب شدیداً تحت تاثیر توان کشورها در تبدیل تعهد به اقدام در زمینه ارائه سرویس بهداشتی و آب قرار گرفتم.

بر اساس این گزارش  تمامی 15 کشوری که تعهد مشخص برای دفع بهداشتی فاضلاب داشتند، پیشرفت قابل توجه در زمینه افزایش رویکردهای مبتنی بر جامعه برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی ارائه داده اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین