|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
علی عبدالله صالح، تاکید کرد: روسیه می‌تواند به یمنی‌ها کمک کند تا مشکلات خود را با گفت‌وگو و به دور از هرگونه مداخله خارجی حل‌وفصل کند.
علی عبدالله صالح با قدردانی از مواضع سیدحسن نصرالله در قبال یمن خواهان مداخله روسیه برای توقف تجاوزات عربستان و آمریکا علیه این کشور شد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در جریان دیدار با کاردار جدید سفارت روسیه در صنعا عنوان داشت: ما از روسیه می‌خواهیم برای توقف تجاوز علیه یمن و برداشتن محاصره اعمال شده علیه این کشور وارد عمل شود.

وی در ادامه افزود: روسیه یک کشور بزرگ و قطب اصلی جهان و دارای تاثیر و نفوذ زیادی است و می‌تواند با همکاری تمام کشورهای صلح طلب برای صدور یک قطعنامه الزام‌آور و قاطعانه از سوی شورای امنیت درخصوص توقف تجاوز به یمن و لغو محاصره دریایی، زمینی و هوایی این کشور وارد عمل شود.

علی عبدالله صالح، تاکید کرد: روسیه می‌تواند به یمنی‌ها کمک کند تا مشکلات خود را با گفت‌وگو و به دور از هرگونه مداخله خارجی حل‌وفصل کند.

وی در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه از مواضع سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در قبال یمن و محکوم کردن تجاوز سعودی – آمریکایی علیه این کشور قدردانی کرد.

علی عبدالله صالح تاکید کرد: مواضع سیدحسن نصرالله منعکس کننده مواضع طلایه‌داران عرب و مسلمانی است که به آرمان‌های امت و سرزمین‌های خود پایبند هستند. موضع برادرانه و صادقانه وی بیانگر اصالت عربی واقعی و گرایش‌های اسلامی او است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین