کد خبر: ۱۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
هفت دلیل وجود دارد که اگر شما در حوزه‌های تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار می‌کنید باید بیش از این‌ها به سئو بها بدهید.
اگر کسب و کاری دارید یا در حوزه‌های تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار می‌کنید، حتما با سئو سر و کار داشته‌اید. اما چرا سئو مهم است و چرا باید برایش هزینه کرد؟ خیلی‌ها در نگاه اول آن را جدی نمی‌گیرند و یا فکر می‌کنند صرف هزینه برای سئو، نمی‌ارزد، یا آن را به بعد موکول می‌کنند و پرداختن به سئو را اولویت نمی‌دانند.

 هفت دلیل وجود دارد که اگر شما در حوزه‌های تبلیغات، بازرگانی و برندینگ کار می‌کنید باید بیش از این‌ها به سئو بها بدهید.

1. هنوز کار می‌کند!

قبل از هر چیز، مهم این است که تکنیک‌های سئو همچنان جواب می‌دهند. اگر از این تکنیک‌ها بهره بگیرید همچنان جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر پیدا می‌کنید و از آن مهمتر اینکه ترافیک ارگانیک بیشتری نصیب سایت‌تان می‌شود.

2. قرار نیست به این زودی‌ها تعطیل شود

بر پایه نحوه ارتقای موتورهای جستجو، قرار نیست در آینده، لااقل نه تا آنجا که قابل پیش‌بینی است، از کاربرد مفید سئو کاسته شود. امروزه نه تنها متن‌ها، بلکه عکس‌ها و ویدئوها هم با همان متدهای سئو در موتورهای جستجو جایگاه می‌گیرند. بنابراین موفقیت سئو مادامی که اساسا وجود دارد، حتمی است.

3. به صرفه است

در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغات آنلاین، مانند پی.پی.سی، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مارکتینگ، سئو همچنان به صرفه‌تر است و بازگشت سرمایه و سودآوری خوبی دارد. شاید شبکه‌های اجتماعی برای ساختن تصویر برند شما لازم و مفید باشند، اما سئو قطعا برای جایگاه حضور آنلاین شما ضروری است.

4. موتورهای جستجو سهم بازار بیشتری نصیبتان می‌کنند

طبق آمارهای جهانی، 80 تا 90 درصد از مشتریان قبل از خرید، سری به موتورهای جستجوی اینترنتی می‌زنند تا ببینند بقیه در این مورد چه نوشته‌اند. این روزها در کشور ما نیز همین اتفاق رخ می‌دهد. آیا می‌خواهید جایگاهی در صفحات اول جستجوی مشتریان داشته باشید؟ بدون استراتژی‌های سئو، آنها خیلی به سختی ممکن است حتی شما را در بین رقبا پیدا کنند.

5. جستجوی منطقه‌ای و کاربری گوشی همراه ارتقا یافته

روز به روز به تعداد کاربرانی که با گوشی همراه خود در اینترنت جستجو می‌کنند افزوده می‌شود. با این انفجار استفاده از تلفن همراه، دنیایی از تکنیک‌های جدید سئو به روی شرکت‌ها باز شده است مانند ارتقای جستجوی منطقه‌ای. از این طریق حتی بهتر از قبل توسط مشتری‌ها پیدا خواهید شد.

6. پروفایل محتوایی خوب نداشتن، آسیب است

گوگل با هر تغییر و به‌روزرسانی در الگوریتم‌های جستجو، نوع نگاهش به وب‌سایت‌ها را تغییر می‌دهد. مواردی که تا چند سال قبل وجود نداشت، مثل شاخص‌های شبکه‌های اجتماعی، حالا در سیستم رنکینگ سهم مهمی پیدا کرده‌اند. اینگونه نگاه کنید که شاخص‌های ارزیابی که گوگل تعریف می‌کند، در واقع همان مواردی هستند که برای داشتن یک سایت موفق لازم دارید و بدون آن‌ها، خودبه‌خود سایت شما در معرض ضرر و آسیب خواهد بود.

7. رقیب‌های شما روی سئو کار می‌کنند

یکی از معتبرترین سئوکاران دنیا می‌گوید: «به یاد داشته باشید که سئو یک فرایند بدون انتها است. اگر به جلو حرکت نکنید و جایگاه خود را ارتقا ندهید، بازی را به رقیبی که این کار را می‌کند می‌بازید. این واقعیت ساده‌ای است که فرایند سئو با آن کار می‌کند.»

خب، نگذارید رقبایتان از غفلت شما نردبانی برای بالا رفتن خود بسازند؛ سئو را جدی بگیرید.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین