|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
متن پیام تسلیت مسعود پزشکیان که در اینستاگرامش منتشر شد به این شرح است:
مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی که به خاطر تجویز صدای شجریان مشهور شده بود را به وی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مسعود پزشکیان که در اینستاگرامش منتشر شد به این شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون؛

جناب آقای دکتر علیرضا صلحی، درگذشت همسر گرامی و مادربزرگ محترمتان را تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند سبحان برای آنان غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

همزمانی این رویداد غم‌انگیز با تاسوعای حسینی این فرصت را به من نداد تا از نزدیک جویای حال بازماندگان باشم، اما به جد پیگیر اتفاقات و علت وقوع این حادثه هستم و در اولین فرصت ممکن با حضور در کنار شما و خانواده بزرگوارتان از نزدیک مراتب تسلیت خویش را اعلام خواهم کرد.

مسعود پزشکیان

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی»

به گزارش خبرآنلاین، دکتر علیرضا صلحی از فعالان سیاسی آذربایجان شرقی و عضو حزب اتحاد ملت بود که شهرتش به خاطر تجویز نسخه‌های خوش خط و توصیه به گوش دادن صدای شجریان به جای مصرف دارو بود.

هفته جاری مردی ناشناس با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان، تعداد اعضای خانواده وی را جویا می شود تا به تعداد اعضای خانواده، غذای نذری توزیع کند.

بر اثر مصرف غذاهای نذری، مادرزن، نامزد، پدر، مادر و برادر پزشک دچار تنگی نفس و بلافاصله به بیمارستان سینای تبریز منتقل می شوند اما مادر زن پزشک در روز اول و همسرش نیز بعد از دو روز جان خود را از دست می دهد.



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین