|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
جرارد پیکه در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه الوطن قطر، درباره مسائل مختلفی سخن به میان آورد.
 مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا در گفت‌وگویی زمان خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتبال اسپانیا را مشخص کرد.

 جرارد پیکه در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه الوطن قطر، درباره مسائل مختلفی سخن به میان آورد.

ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا ابتدا درباره تیم ملی فوتبال قطر و میزبانی این کشور در جام جهانی 2022 گفت: تلاش های فوتبالی قطر من را شگفت زده کرده است. فوتبال قطر را دنبال می کنم و باید بگویم طرفدار تیم السد و خلفان ابراهیم هستم. دوست دارم در جام جهانی 2018 روسیه با قطر همگروه شویم. به نظر قطر این توانایی و شایستگی را دارد که در جام جهانی حضور داشته باشد و به زودی شاهد حضور این تیم در رقابت‌های بزرگ خواهیم بود.

ستاره بارسلونا با وجود عذرخواهی فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکید کرد بعد از جام جهانی 2018 روسیه از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد. پیکه در این زمینه هم اظهار کرد: رفتاری که با من می شود به هیچ وجه درست نیست. هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا علیه من شعار می دهند. آنها به سخنان سخیف بعضی از روزنامه ها و منتقدان گوش می دهند و بدترین اتهامات را به من می زنند. تنها به این خاطر که من در بارسلونا به دنیا آمدم و پدر و مادرم در این شهر زندگی می کنند، باید بدترین توهین ها به من شود.

او ادامه داد: آنها می گویند من اسپانیا را دوست ندارم و انسانی جدایی طلب هستم که به پیراهن تیم کشورم علاقه‌ای ندارم. بعد از بازی با آلبانی آن همه توهین به من شد و در آخر هم همه فهمیدند که من مقصر نیستم و بی گناهم. نمی توانم در چنین شرایطی با بازی کردن ادامه بدهم. بعد از جام جهانی 2018 روسیه 31 ساله می شوم و دیگر می خواهم از بازی‌های ملی خداحافظی کنم. عذرخواهی فدراسیون فوتبال اسپانیا من را بسیار خوشحال کرد اما هنوز بر تصمیم خود اصرار دارم و می خواهم بعد از جام جهانی 2018 روسیه از بازی‌های ملی کناره‌گیری کنم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین