|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
کریس کریستی فرماندار ایالت نیوجرسی و حامی و مشاور دونالد ترامپ اظهارات برملا شده او در مورد زنان را غیر قابل دفاع خواند.
 کریس کریستی فرماندار ایالت نیوجرسی و حامی و مشاور دونالد ترامپ اظهارات برملا شده او در مورد زنان را غیر قابل دفاع خواند.

به گزارش ایرنا، وی که با کناره گیری از رقابت های انتخاباتی از نامزدی ترامپ در این انتخابات حمایت کرده بود در پی بر ملا شدن نوار اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ در مورد زنان روز سه شنبه در یک برنامه رادیویی افزود: اینکه اظهارات ترامپ موجب پشت کردن رای دهندگان آمریکایی به او شود، قابل فهم است.

کریستی ادامه داد که هرگز از اینگونه اظهارات دفاع نکرده و حاضر به دفاع از آنها هم نخواهد بود.

وی مکالماتی از این دست را ولو در یک جمع خصوصی غیر قابل پذیرش خواند و اضافه کرد که به نظر او این سخنان به پشت کردن رای دهندگان آمریکایی از ترامپ منجر شود.

فرماندار نیوجرسی و مشاور با نفوذ ترامپ در عین حال با بیان این که این سخنان مربوط به 11 سال پیش می شود و ترامپ در 18 ماه گذشته شخصیت دیگری از خود نشان داده، به رای دهندگان کشورش توصیه کرد که در داوری خود شخصیت رقیب او هیلاری کلینتون و رفتار های او را نیز در نظر داشته باشند.

کریستی در نهایت با اشاره به احتمال افشای نوارها و اسناد رسوا کننده دیگری در مورد ترامپ، گفت که هنوز به حمایت خود از ترامپ ادامه می دهد اما تلویحا احتمال اینکه در آینده از حمایت خود در مورد نامزد جمهوریخواهان انصراف دهد را نیز رد نکرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین