|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
مسعود، یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران که به همراه دو تن از دوستان خود از بجنورد به تهران آمده درباره این دیدار مهم گفت: فکر می‌کنم بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام می‌شود. دوره قبل هم در ورزشگاه بودم و ۱۰ نفره کره را در آزادی بردیم، الان هم می بریم.
 هواداران تیم ملی فوتبال معتقدند با برگزاری بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا، فارغ از هر نتیجه‌ای حرمت این ایام عزیز حفظ خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که بیش از پنج ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی باقی مانده است، هواداران تیم ملی ایران از شهرهای مختلف ایران خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند تا در روز تاسوعا ار تیم ملی کشورشان حمایت کنند.

مسعود، یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران که به همراه دو تن از دوستان خود از بجنورد به تهران آمده درباره این دیدار مهم گفت: فکر می‌کنم بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام می‌شود. دوره قبل هم در ورزشگاه بودم و ۱۰ نفره کره را در آزادی بردیم، الان هم می بریم.

او درباره همزمانی دیدار ایران و کره با روز تاسوعا نیز اظهار کرد: مردم ایران فهیم هستند. جوان‌های خوبی داریم و بازی بدون حاشیه تمام می‌شود. قبل و حین بازی هم مراسمی برگزار می‌شود. موقع بازی هم مانند همیشه این بازی را می‌بینیم. بعد از بازی همه بدون حاشیه راهی خانه و شهرهای خود می‌شوند. تاسوعا و عاشورای جای خود را دارد و فوتبال هم در جای خود است.
این هوادار تیم ملی فوتبال تاکید کرد: هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. به شخصه برای خودم مشکلی ایجاد نمی‌کنم و هواداران هم این کار را می‌کنند. ما اگر این بازی را هم ببریم، شادی هواداران به خاطر پیروزی تیم ملی است و ارتباطی به تاسوعا و عاشورا ندارد. اگر ببازیم هم باخته‌ایم و فوتبال حرفه‌ای برد و باخت دارد.
علی، دیگر هوادار تیم ملی ایران که از همدان برای تماشای بازی راهی تهران شده، گفت: ایران یک بر صفر کره را شکست می‌دهد. تیم ملی خوب بازی می‌کند و ان‌شاء‌الله این بازی را می‌بریم.
او با بیان اینکه مردم ایران شرایط فعلی را درک می‌کنند و هیچ اتفاق بدی در این بازی رخ نمی‌دهد افزود: مردم ایران با فرهنگ و با شعور هستند و حرمت‌ها حفظ می‌شود. خوشحالی هم اگر صورت بگیرد به خاطر سربلندی تیم ملی است و همه ما سوگوار شهادت امام حسین (ع) و یارانش هستیم.

محمد، از هواداران تیم ملی فوتبال ایران است که هیچ شناختی از فوتبال ندارد و به همراه دوستانش برای حمایت از ایران از ساوه خودش را به تهران رسانده گفت: من شناخت زیادی از فوتبال ندارم و برای اولین بار است که به ورزشگاه می‌آیم.

او درباره همزمانی این دیدار با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. خوشحالی هواداران از گلزنی به کره، توهین به ائمه اطهار نیست و ربطی به این ایام عزیز ندارد. هواداران بدون مشکلی راهی خانه های خود می شوند. همانطور که الان هم خیلی آرام در انتظار باز شدن درهای ورزشگاه هستند.

حامد، هوادار نوجوان تیم ملی فوتبال ایران هم از شهر زنجان برای دیدن دیدار ایران و کره‌جنوبی به ورزشگاه آزادی آمده است. او درباره نتیجه این دیدار گفت: بازی یک بر صفر به سود ایران می‌شود.
این هوادار تیم ملی گفت: ملت ایران با شعورتر از این هستند که بخواهند در حین بازی جو را شلوغ کنند. مردم ما حرمت امام حسین (ع) را می‌دانند. یک خوشحالی جزئی هواداران هم اهانت محسوب نمی‌شود. من از شهر شور حسینی راهی تهران شده‌ام. همانطور که می‌بینید همه هواداران هم با پیراهن‌های مشکی به ورزشگاه آمده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین