|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
مرد آتش‌افروز که در توهم شیشه‌ای اقدام به آتش زدن چند خودرو در شهر آبادان کرده بود، پس از یک هفته از زندان آزاد شد و دوباره دست به آتش‌افروزی زد.
 مرد آتش‌افروز که در توهم شیشه‌ای اقدام به آتش زدن چند خودرو در شهر آبادان کرده بود، پس از یک هفته از زندان آزاد شد و دوباره دست به آتش‌افروزی زد.

چندی پیش ماموران کلانتری ١٥ آبادان در جریان آتش‌افروزی مرد جوان در منطقه سده آبادان قرار گرفتند و تیم ویژه‌ای برای پایان دادن آتش‌افروزی مرد مرموز وارد عمل شدند. ماموران در گام نخست پی بردند مردی با در دست داشتن ظرف بنزین در چند مرحله اقدام به آتش زدن چند خودرو کرده و حتی یک‌بار با ورود به خانه یک زن تنها قصد آتش زدن خانه را داشته که با سر و صدای‌های زن جوان پا به فرار گذاشته است.

در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته نزدیکی خانه زن تنها پرداختند و خیلی زود توانستند تصویر مرد ٣٠ ساله‌ای که با ظرف بنزین از دیوار خانه زن تنها بالا رفته را به دست آورند. بدین ترتیب تصویر مرد آتش‌افروز در اختیار تیم‌های گشت پلیسی قرار گرفت و روز ٨ مهرماه این متهم که ظرف بنزین در دست داشت از سوی ماموران پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

امیرعلی ٤٠ساله که راهی جز اعتراف نداشت، به ماموران گفت:   حدود ٢ ماه است که از شهر یزد برای دیدن خانواده‌ام به آبادان آمده‌ام و اعتیاد به شیشه دارم. از همان روز نخست جن‌ها به سراغم آمدند و دستور دادند تا خودروها را آتش بزنم و اگر این کار را نمی‌کردم جان پدر و مادرم به خطر می‌افتاد.

در این مرحله امیرعلی که ادعا می‌کرد جن‌ها او را تسخیر کرده‌اند، پیش‌روی بازپرس پرونده قرار گرفت اما مقام قضائی متهم را با توجه به داشتن تعادل روانی آزاد کرد، اما امیرعلی پس از آزادی دوباره به سراغ خودرویی رفت و دست به آتش‌افروزی زد و پا به فرار گذاشت. بنا به این گزارش، تجسس‌ها برای دستگیری این متهم از سوی ماموران کلید زده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین