|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
عوامل امنیتی رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات سرکوب گرایانه خود علیه شیعیان، با حمله به نمادهای عاشورایی در 35 منطقه بحرین، اقدام به جمع آوری و برچیدن این نمادها کردند.
 عوامل امنیتی رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات سرکوب گرایانه خود علیه شیعیان، با حمله به نمادهای عاشورایی در 35 منطقه بحرین، اقدام به جمع آوری و برچیدن این نمادها کردند.

شبکه تلویزیونی «اللؤلؤء» بحرین گزارش داد که نظامیان امنیتی رژیم آل خلیفه به مناطق بوری و الشاخوره حمله کردند و نمادهای عاشورایی آن را جمع آوری کردند.

مناطق کرانه و الحجر نیز برای چندمین بار مورد حمله نظامیان بحرینی قرار گرفت.

نظامیان رژیم آل خلیفه به دو منطقه کرزکان و المالکیه نیز برای نابود کردن مظاهر و نمادهای عاشورایی هجوم بردند. اهالی این دو منطقه با وجود سرکوب شدید ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه برای نشان دادن اعتراض خود به اقدام رژیم بحرین به خیابان ها ریختند.

بعد از ظهر شنبه نیز منطقه النویدرات شاهد یورش گسترده نیروهای امنیتی آل خلیفه به این منطقه برای جمع کردن پرچم های سیاه عاشورا و نمادهای عاشورایی بود، اما ساکنان این منطقه علی رغم سرکوب شدید، به خیابان ها ریختند تا مانع نزدیک شدن نظامیان به نمادها شوند.

نیروهای رژیم بحرین با آغاز ایام محرم، اقدام به جمع آوری و نابود کردن پارچه نویسی ها و پرچم های سیاه عاشورا از مناطق مختلف این کشور کرده اند؛ تعداد مناطق مورد حمله ماموران آل خلیفه به 35 منطقه در بحرین رسیده است.

اقدامات ضد شیعی آل خلیفه در حالی ادامه دارد که دادگاه این رژیم در ادامه سیاست بازداشت و زندانی کردن شخصیت های مذهبی، سه نفر دیگر از علمای برجسته شیعه در بحرین از جمله محمد جواد الشهابی و شیخ فاضل الزاکی به حبس محکوم کرد.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 (23 بهمن 1390)، شاهد اعتراضات مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواستار اصلاحات، برخورداری از آزادی، عدالت و روی کار آمدن حکومت منتخب در کشور خود هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین