|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با معاون وزیر آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان توافقنامه همکاری در زمینه آموزش های مهارت امضا کردند.
 معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با معاون وزیر آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان توافقنامه همکاری در زمینه آموزش های مهارت امضا کردند.

محمد امین سازگار نژاد در نشست مشترک با ' برنارد شوته ' در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، با اشاره به همکاری های خوب بین ایران و آلمان در سال های گذشته نسبت به ادامه همکاری ها در آینده ابراز خرسندی کرد.
وی گفت: امیدوارم در دوره جدید روابط بین دو کشور،با انتقال فناوری و آموزش تجربیات، فعالیت های آموزشی خوبی صورت گیرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم ایجاد کارگاه آموزشی تاکید کرد و افزود: می خواهیم این کارگاه آموزشی در مسیر غنی سازی تجربیات قبلی باشد و در چارچوب ماموریت ها و چشم انداز های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت کند.
سازگار نژاد پیش بینی کرد: سطح مبادلات تجاری ایران و آلمان به سالیانه 10 میلیارد دلار ارتقا پیدا کند.

برپایه این گزارش، ' برنارد شوته 'معاون وزیر آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از روند همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران، هدف از سفر به کشورمان را آشنایی با تمام سطوح آموزشی جمهوری اسلامی دانست و گفت: قصد داریم مطالعات خود را در مورد نظام آموزشی ایران تعمیق دهیم.

وی هدفمند سازی برنامه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: هدف این کارگاه آموزشی باید توسعه روابط مبتنی بر تجربیات گذشته و با نگاه به آینده باشد.

' شوته ' افزود: جمهوری فدرال آلمان برای سال 2025 اهداف مشخصی را برای خود تعیین کرده و امیدوار است فرصت همکاری با ایران زمینه دستیابی به برخی از این اهداف را مهیا سازد .

طبق این توافق نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت آموزش و پژوهش جمهوری فدرال آلمان با همکاری یکدیگر یک کارگاه آموزشی در آذرماه امسال برگزار می کنند.

هدف از این کارگاه تقویت درک متقابل از نظام آموزش فنی و حرفه ای ایران و آلمان است و مقرر شده یک تور مطالعاتی توسط اداره آموزش فنی و حرفه ای درآلمان برای پیگیری نتایج حاصل از کارگاه مزبور سازماندهی شود .

در پایان این مراسم توافقنامه همکاری میان محمد امین سازگار نژاد، رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با برنارد شوته معاون وزیر آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان برای برگزاری یک کارگاه آموزشی توافق نامه همکاری امضا شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین