|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
رقابت های مقدماتی جام جهانی؛
کد خبر: ۱۲۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
جدال تیم های ملی فوتبال عربستان و استرالیا درچارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برنده نداشت وبا نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.
 جدال تیم های ملی فوتبال عربستان و استرالیا درچارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برنده نداشت وبا نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی عربستان که با یک گل از تیم استرالیا صدر نشین گروه B این رقابت ها پیش بوده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود می دیدند با دریافت دو گل پیاپی از شاگردان 'آنگه پوستکوگلو' عقب افتاد و در نهایت با گل ناصر الشهرانی دردقیقه 79 بازی به تساوی کشیده شد.

دراین دیدار که درورزشگاه ملک عبدالله شهرجده برگزار شد الجاسم دردقیقه 5 و الشهرانی دردقیقه 79 برای تیم عربستان گلزنی کردند و ساین سوبوری دردقیقه 45 و جوریچ دردقیقه 71 گل های تیم ملی استرالیا را درون دروازه حریف جای دادند.

بدین ترتیب هر دو تیم با تساوی از این دیدار یک امتیاز کسب کرده و همچنان درصدر ماندند.

هم اکنون تیم استرالیا با 7 امتیاز و به دلیل تفاضل گل مناسب تر از عربستان درصدر جدول رده بندی گروه B قرار گرفته است.

این چهارمین دیدار رودرروی این دو تیم در مسابقات مختلف بود؛ درسه دیدار گذشته تیم استرالیا برابر عراق به پیروزی رسیده بود.

تیم های ژاپن و امارات نیز پیش از این و درچارچوب رقابت های این گروه به ترتیب مقابل تیم های عراق و تایلند به برتری رسیدند.

سامورایی ها با نتیجه 2 بر یک عراق را شکست دادند و امارات با نتیجه 3 بر یک برابر تایلند به برتری رسیدند.

درهفته چهارم این رقابت ها که بیستم مهرماه برگزار خواهد شد تیم های عراق با تایلند،استرالیا با ژاپن وعربستان با امارات دیدار خواهند کرد.

جدول رده بندی گروه B :

1-استرالیا/ 3 بازی/ 7امتیاز(تفاضل گل 3 )

2- عربستان/3 بازی/ 7 امتیاز(تفاضل گل 2 )

3-امارات /3 بازی/ 6 امتیاز (تفاضل گل 2 )

4-ژاپن/ 3 بازی/6 امتیاز(تفاضل گل 2 )

5-عراق/3 بازی/بدون امتیاز

6-تایلند/3 بازی/بدون امتیاز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین