|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: انجام بازی ایران و کره جنوبی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و اجازه برگزاری آن گرفته شده و در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد.
 نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: انجام بازی ایران و کره جنوبی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و اجازه برگزاری آن گرفته شده و در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد.

علی کفاشیان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیات فوتبال استان بوشهر در جمع خبرنگاران دربوشهرافزود:فدراسیون فوتبال درابتدا تابع مقررات کشور و سپس تابع مقررات ای اف سی است.

وی اظهارکرد: آن چه در فیفا و ای اف سی گذشته، تاریخ برگزاری مسابقه ایران و کره جنوبی از قبل مشخص شد و تغییرآن قابل اجرا نیست.

کفاشیان گفت:جلساتی برای چگونگی نحوه برگزاری بازی ایران و کره جنوبی با حفظ حرمت ماه محرم برگزار خواهد شد .

برنامه بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی 2018

تیم ایران در گروه A رقابت ها با تیمهای کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه شده است.

ایران تاکنون بازی های خود با قطر، چین و ازبکستان را برگزار کرده و بازی با کره جنوبی نیز روز بیستم مهرماه ( تاسوعای حسینی ) برگزار خواهد شد.

آخرین بازی دور رفت ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 در 25 مهرماه با سوریه برگزار خواهد شد.

تاریخ بازی های دور برگشت ایران با تیم های همگروه نیز به ترتیب سوم فروردین 96 با قطر، هشتم فروردین با تیم چین، 23 خرداد ماه با ازبکستان ،9 شهریور با کره جنوبی و آخرین بازی نیز 14 شهریور با سوریه برگزار می شود.

وی ادامه داد:استان بوشهر یکی از قطب های مهم فوتبال کشور است و در نحوه عملکرد آن رضایت کامل وجود دارد .

کفاشیان برنامه ریزی مطلوب برای استان بوشهر را از برنامه های فدراسیون برشمرد و گفت: این استان دارای توانمندی های بالایی در زمینه فوتبال به ویژه فوتبال ساحلی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضردر سطح رنکینگ دنیا در زمینه فوتبال ساحلی جزو پنج تیم برتر است که این حاصل تلاش باشگاه های خوب استان بوشهر در رشته فوتبال ساحلی است.

وی یادآورشد: به دنبال برنامه ریزی و ایجاد تشکیلاتی به منظوربرگزاری مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی در استان بوشهرهستیم که در صورت این اتفاق بوشهر می تواند به یکی از قطب های بین المللی در این زمینه تبدیل شود.

کفاشیان درباره دلالی هایی که در سطحهای مختلف فوتبال اتفاق می افتد گفت: مقررات و آیین نامه ها وقتی به صورت شفاف عمل کنند به کمترین حد از دلالی می رسیم که با اصلاح مقررات این دلالی ها بسیار کم شده است .

وی اضافه کرد:در صورت مشاهده هر گونه فعالیت های افراد به صورت دلالی در جامعه ورزشی فوتبال که قرار است از ورزشکاران و تیم ها سو استفاده کنند از طریق رکن قضایی و انضباطی برخورد می شود.

در این آئین علیرضا کازرونی با 26 رای به عنوان نائب رئیس هیات فوتبال استان بوشهر انتخاب و همچنین ازعلیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین