|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کارآگاهان آگاهی استان گیلان محموله یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی مواد غذایی خارجی قاچاق را در شهرستان رشت توقیف کردند.
کارآگاهان آگاهی استان گیلان محموله یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی مواد غذایی خارجی قاچاق را در شهرستان رشت توقیف کردند.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا از کشف محموله یک میلیاردی مواد غذای قاچاق در گیلان خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت گزارشات مردمی از ورود بار قاچاق به یکی از باربرهای شهرستان رشت مطلع شده و با همراهی تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه کامیون که کارگرها در حین تخلیه بار این خودرو بودند، در محل توقیف شد، افزود: کارآگاهان آگاهی از قسمت بار این خودرو ۱۵۶ هزار و ۱۶۴ قلم انواع مواد غذایی خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و بهداشتی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده ۴۵ ساله خودرو که اهل و ساکن قزوین و صاحب ۴۰ ساله این محموله که اهل و ساکن رشت بودند، دستگیر شدند، گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده در بازار حدود یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه نمونه‌ای از کالاها جهت آزمایشات تحویل نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شد، از شهروندان گیلانی خواست هرگونه تحرکات مشکوک در خصوص قاچاق را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره۱۳۰و ۲۱۸۸۵۵۱ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین