|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
تیم ملی فوتبال کره جنوبی با برتری 3 بر 2 مقابل قطر، امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی 2018 افزایش داد.
 تیم ملی فوتبال کره جنوبی با برتری 3 بر 2 مقابل قطر، امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی 2018 افزایش داد.

در هفته سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و در گروه نخست منطقه آسیا، تیم ملی کره جنوبی امروز ، پنجشنبه در سئول ، میزبان قطر بود و در پایان دیداری تماشایی به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

کره جنوبی با کسب این پیروزی، هفت امتیازی شد تا به طور موقت، صدرنشین گروهی شود که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد.

قطر نیز با قبول سومین شکست متوالی خود، بدون امتیاز باقی ماند و با این شکست، دیگر شانس چندانی برای رسیدن به جام جهانی ندارد.

کره جنوبی در دیدار امروز، مطابق انتظار با حمایت گسترده هوادارانش کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه یازدهم از سوی «کی سونگ یونگ» به گل دست یافت.

قطری ها در ادامه نیمه نخست که نیاز مبرمی بر کسب امتیاز داشتند از لاک دفاعی خارج و در دقیقه شانزدهم صاحب ضربه پنالتی شدند که «حسن الهایدوس» کار را به تساوی یک بر یک کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

«سباستین سوریا» مهاجم تیم ملی قطردر ثانیه های ابتدایی نیمه دوم و در یک غافلگیری، توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ورزشگاه جام جهانی سئول را در سکوت فرو برد.

بازیکنان کره جنوبی خیلی زود از شوک خارج شدند و دوباره برتری خود در کنترل توپ و میدان را به حریف دیکته کردند که ثمره آن ، 2 گل متوالی در دقایق 56 و 58 «جی دونگ وون» و «سون هیونگ مین» بود تا کره 3 بر 2 از قطر پیش بگیرد.

در دقیقه 66، «هونگ جونگ هو» مدافع تیم ملی کره جنوبی از زمین بازی اخراج شد تا کار میزبان در دقایق باقی مانده، سخت شود.

حملات قطری ها از سوی خط دفاعی کره جنوبی در دقایق باقی مانده، دفع شد و میزبان با وجود یک بازیکن کمتر به خوبی برتری خود را حفظ کرد تا سه امتیاز شیرین را به اندوخته هایش اضافه کند.

از دقایقی دیگر و از همین گروه، تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند میهمان ازبکستان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین