|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
»
کد خبر: ۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
در آستانه جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران و به منظور پاسداشت تلاش های خستگی ناپذیر و عملکرد شایسته تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران، کمپین تقدیر و تشکر صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور از هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران فعالیت خود را آغاز کرد.
دبیرخانه این جشنواره در بیانیه ای اعلام کرد: حال که پس از 10 سال مقاومت و پایداری ملت ایران و با تلاش مسترم و همت ماندگار گروه مذاکره کننده کشورمان، در نهایت دیپلماسی هوشمندانه نمایندگان واقعی مردم به ثمر نشسته و تحریم ها نیز کاهش یافته و لغو خواهد شد، این تلاش ها را به عنوان جلوه و نمادی از هوش و استعداد دیپلمات های ایرانی شایسته تقدیر می دانیم.

در این بیانیه آمده است: توافق صورت گرفته در مذاکرات ژنو، نقطه عطفی در دستگاه دیپلماسی کشور است و این پیروزی بزرگ و باارزش موجب خواهد شد دربهای اقتصاد کشور بازگشایی شود و به طور قطع و یقین در مسیر توسعه و رشد اقتصادی کشور گشایش هایی صورت خواهد گرفت.

علاقه مندان به شرکت در این کمپین می توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به نشانی www.nicf.ir ، فرم مربوط به کمپین حمایت از هیئت مذاکره کننده را دریافت و پس از تکمیل و امضا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یکی از محورهای این جشنواره گسترش جنبش ضد تحریم بوده که به عنوان یک حرکت مدنی تلاش می کند تا پیام آور صلح و دوستی بین تمام ملت های جهان باشد و همگان را به گونه‌ای توجیه کند که قطعا باید تحریم‌های بی اساس موجود علیه کشورمان به سرعت لغو شود.

براساس این گزارش، نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران توسط بخش خصوصی و با همکاری و همفکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت و تجارت با هدف حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی 25 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین