|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
ازبکستان در بازی‌های گذشته هم ما را اذیت کرد، تیم ملی در دوره قبل و در مقدماتی جام جهانی 2014 هم به مصاف ازبکستان رفت که در آن بازی تیم ملی موفق شد در یک بازی نابرابر به پیروزی برسد.
بیژن ذوالفقارنسب/کارشناس فوتبال نوشت:

شرایط تیم ملی فوتبال به گفته کادر فنی برای رویارویی با تیم ملی ازبکستان مناسب و مهیاست و بازیکنان از آمادگی خوبی برای رویارویی با این تیم صدرنشین گروه A مسابقات برخوردارند. براساس اخبار منتشر شده، از سویی تیم ملی اردوی ایده آلی در ارمنستان پشت سر گذاشت و با اطلاعاتی که در اختیار داریم شرایط تیم ملی برای رویارویی با تیم صدرنشین گروه مهیاست.  ملی پوشان بدون حضور رسانه‌ها چند بازی تدارکاتی در ارمنستان برگزار کردند و به نظر می‌رسد همه چیز برای کسب نتیجه مقابل ازبک‌های سختکوش آماده است. در روزهای منتهی به برگزاری بازی، همه چیز خوب پیش رفته است. با این حال بازی بسیار سختی مقابل این تیم در پیش داریم، ازبک‌ها از دو بازی خود 6 امتیاز به دست آورده‌اند و در حال حاضر صدرنشین گروه هستند، 3 امتیاز این دیدار می‌تواند تأثیر زیادی بر سرنوشت دو تیم داشته باشد و این امید وجود دارد که تیم ملی حداقل با دست خالی از تاشکند بازنگردد.

ازبکستان در بازی‌های گذشته هم ما را اذیت کرد، تیم ملی در دوره قبل و در مقدماتی جام جهانی 2014 هم به مصاف ازبکستان رفت که در آن بازی تیم ملی موفق شد در یک بازی نابرابر به پیروزی برسد. ملی پوشان ما در آن دیدار و در روزی که ازبک‌ها بهتر بودند توانستند این تیم را با خوش شانسی شکست دهند، موضوعی که شاید این بار تکرار نشود. ازبک‌ها در این دوره هم موفق شدند تیم ملی قطر را در خانه قطری‌ها شکست دهند، بردی که برای ازبک‌ها نتیجه خوبی بود. تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی مسیری سخت در پیش دارد و برای عبور از این مسیر دشوار باید تمام تیم‌ها را جدی بگیریم. ما پیش از این در شرایط سخت تری هم قرار گرفتیم و این امید وجود دارد که بتوانیم در مقابل سدی به نام ازبکستان هم به سلامت عبور کنیم. فوتبال هزار راز نهفته دارد، ازبک‌ها تیم خوبی هستند و قابل احترام. این تیم شرایط فیزیکی خوبی دارد. کادر فنی ما نیز کادر ورزیده‌ای است و شاید یکی از ویژگی‌های خوب کی روش این است که بازی‌های حریف ناشناخته را بخوبی می‌خواند. این امید وجود دارد که تیم ملی با دست پر از ازبکستان بازگردد چرا که در غیر این صورت اختلاف ما با ازبک‌ها بیشتر می‌شود و بازی‌های پیش رو برای ما مشکل‌تر خواهد بود.

مبنع: ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین