|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با سلام بر امام حسین (ع) گفت: امام حسین شخصیتی است که پیامبر (ص) درباره او فرمود: حسین از من است و من از حسین(ع) خداوند هر کس حسین (ع) را دوست بدارد، دوست می‌دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام نهضت امام حسین (ع) آن است که با شناخت صف یزیدی‌ها در راه مبارزه با آن تا پای جان بایستیم گفت: گریستن و غمگساری در واقعه کربلا باید ما را به وظیفه‌ی امروزمان آشنا کند و شمر امروز را بشناسیم که آمریکا و صهیونیسم‌ها و برخی کشورهای پست و دون پایه شمر امروز با آتش افروزی بزرگ در منطقه هستند.

علی  لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با سلام بر امام حسین (ع) گفت: امام حسین شخصیتی است که پیامبر (ص) درباره  او فرمود: حسین از من است و من از حسین(ع) خداوند هر کس حسین (ع) را دوست بدارد، دوست می‌دارد.

وی افزود: نهضت حسینی در محوریت چنین شخصیتی تاریخ را دو پاره کرد که عده‌ای حسینی شدند و می‌شوند و پاره‌ای دیگر یزیدی. عمق این نهضت بزرگ آنگونه بود که همه‌ی اولیای دین در زنده نگه داشتن آن قیام کردند تا صف حسینیان در تاریخ روشن و فروزان باشد.

ادامه دارد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین