نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خبر داد
کد خبر: ۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
طرح زیرگذر عابر پیاده در میادین پرتردد شهر اجرا می‌شود.
اسماعیل دوستی، نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در راستای آگاهی از اجرای پروژه‌ها، تبادل اطلاعات، انتقال مشکلات و همیاری در راهکاریابی برون رفت از مشکلات شهر از طرح ها و پروژه های در دست افتتاح منطقه 6، بازدید کرد.

وی اظهار داشت: اجرای پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) یک اقدام کاربردی و ضروری است که در جهت کاهش بار ترافیکی در سالهای اخیر اجرا شده است. طی بازدیدی که از این پروژه شد، به این نتیجه رسیدم که باید این اقدام را در سایر میادین اجرا کنیم.

وی افزود: معتقدم می بایست در میدان های پرتردد و پرجمعیت از جمله میدان ولیعصر (عج)، هفت تیر، تجریش و میدان قدس که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردارند، زیرگذر عابر پیاده احداث شود.

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران افزود: ما باید با اخذ تدابیر و برنامه ریزی های دقیق، در رابطه با ساماندهی این میادین و عبور و مرور و تردد شهروندان مطالعه و فکر اساسی کنیم.

وی با تاکید بر این که تسریع در اجرای پروژه ها خیلی با اهمیت است، افزود: پروژه هایی که من بازدید کردم خیلی با سرعت انجام گرفته و این حسن بزرگی است. معتقدم اگر ما همراه با مردم باشیم و پروژه‌هایی را اجرا کنیم، خواسته و نیاز مردم باشد، بسیار موفق تر خواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که جهت کاهش آلودگی هوا همه ارگان‌ها و نهادها مسئول هستند، افزود: آلودگی هوا امروز معضل و دغدغه همه ما شهروندان است که یک همت ملی می خواهد و تنها با اقدامات شهرداری کافی و قابل حل نیست. دولت، شهرداری و همه سازمان هایی که در ارتباط با ایجاد آلودگی هوا تاثیرگذارند، باید احساس مسئولیت کنند.

وی تاکید کرد: باید باور کنند آلودگی، سلامت مردم را به خطر انداخته است. من معتقدم عزم و همت ملی می طلبد تا تا نتیجه مثبتی بگیریم.

دوستی ادامه داد: کاهش آلودگی هوا با جلوگیری از ورود خودروها، طرح ترافیک و زوج و فرد حل نمی شود بلکه، دولت و شهرداری بخصوص وزارت صنایع باید همت کنند. هر میزان فضای سبز، بزرگراه و تونل بسازیم به تنهایی جواب نمی‌دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین