|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
این مسئول ادامه داد: بررسی مسایل و مشکلات واحدهای مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و تکمیل ظرفیت در سطح استان، مورد توجه ما خواهد بود .
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،از کارخانه ترانسفورماتورسازی کوشکن بازدید کرد. بازدید کرد.

سردار حسین دهقان در بازدید از کارخانه تسکوی زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازدید از مجموعه برنامه‌هایی که در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی می‌کند، توفیق است.

این مسئول ادامه داد: بررسی مسایل و مشکلات واحدهای مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و تکمیل ظرفیت در سطح استان، مورد توجه ما خواهد بود .

وی افزود: تا به امروز پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، البته موانعی وجود داشت که در طول فاصله زمانی سه تا چهار ماه باید تغییر می‌کرد حتما سرعت کار در آینده بیشتر خواهد بود.

دهقان تصریح کرد: در بودجه سال 96 و برنامه‌های ششم توسعه نیز انعکاس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های متناسب با آن پیش‌بینی شده است. امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد ملی باشیم و مشکلات بیکاری را حل کنیم و قوام اقتصادی را بالا ببریم تا به صورت عمده کشور بر ظرفیت‌های داخلی  متکی باشد و  از خارج بی‌نیاز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم قدرت اقتصادی برای ما فراهم شود تا در مقابله با تکانه‌هایی که در محیط وجود دارد بتوانیم به ثبات و پایداری برسیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین