|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
هشدار نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت:
کد خبر: ۱۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به جدی‌تر شدن شبهه‌افکنی دشمنان در مورد محرم و عاشورا گفت: آنها تلاش می‌کنند با پررنگ کردن برخی ضعف‌ها مردم را از فرهنگ عاشورا دور کنند.
 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به جدی‌تر شدن شبهه‌افکنی دشمنان در مورد محرم و عاشورا گفت: آنها تلاش می‌کنند با پررنگ کردن برخی ضعف‌ها مردم را از فرهنگ عاشورا دور کنند.

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر پیش از در گردهمایی یاوران حسینی که با حضور مبلغان استان یزد در مسجد حظیره برگزار شد، اظهار داشت: امروز مجالس عزاداری، نوحه خوانی‌ها و سخنرانی‌ها زیر ذره‌بین دشمن است و ارائه برخی محتواهای نامناسب می‌تواند به دشمن در زمینه شبهه‌افکنی در مورد محرم و عاشورا کمک کند.

وی، مسئولیت مبلغان و سخنرانان را بسیار خطیر خواند و بیان کرد: با وجود کتاب‌ها و منابع معتبری که وجود دارد، لازم است علاوه بر مطالعه و استفاده از مطالب دارای محتوای مناسب مخاطبان، مراقب شیطنت‌های مغرضان نیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: دشمنان ما همواره در صدد تخریب اسلام به ویژه مکتب شیعه بوده اند و اکنون تلاش می کنند شیعه انگلیسی را در کنار داعشی‌های به ظاهر اسلامی پرورش دهند و تیشه به ریشه اسلام بزنند.

قاضی عسکر خاطرنشان کرد: متاسفانه اطلاعات مردم در مورد مسائل شرعی، فقهی و سیره اهل بیت (ع) کم است و هر مطلبی می تواند بر آنها اثرگذار باشد بنابراین باید تلاش شود ضمن آگاهی بخشی و پیام رسانی، آنها را نسبت به توطئه های دشمنان بیدار کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور ما در معرض آسیب‌های اجتماعی جدی قرار گرفته است، افزود: امروز اعتیاد، طلاق، بی‌حجابی و ... نگران کننده است و لازم است مبلغان از ظرفیت منابر برای پیشگیری و هشدار نسبت به این آسیب‌ها با بیان اثرگذار و مطالب با محتوا اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم مخاطب شناسی توسط مبلغان و سخنرانان نیز تاکید کرد و افزود: تلاش کنید محتوای متناسب با نیاز مخاطب به آنها ارائه دهید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین