|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
ز حدود سه ساعت پیش ورود رئیس جمهوری به قزوین، جمعی از شهروندان قزوینی در مسیر استقبال از دکتر روحانی حاضر شده بودند.
رئیس جمهوری در حالی امروز چهارشنبه در سی و یکمین سفر استانی خود وارد قزوین شد که بسیاری از شهروندان قزوینی به اتفاق خانواده به استقبال دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید رفتند.

ز حدود سه ساعت پیش ورود رئیس جمهوری به قزوین، جمعی از شهروندان قزوینی در مسیر استقبال از دکتر روحانی حاضر شده بودند.

**جمعی از ایلات و عشایر استان قزوین نیز از صبح زود با لباس های متحد الشکل محلی خود را به محل سخنرانی مردمی رئیس جمهوری رسانده بودند.

**حضور ورزشکاران با لباس های ورزشی رشته های مختلف در کنار سایر اقشار مردم در مسیر استقبال رئیس جمهوری چشم گیر و قابل توجه بود.

**عده ای از جانبازان و خانواده ایثارگران و شهدا نیز با در دست داشتن تصاویری از شهدای سرافراز خود به استقبال رئیس جمهوری آمده بودند.

**چهار راه و خیابان آیت الله طالقانی، چهارراه ولیعصر و بلوار آیت الله خامنه ای خیابان های مسیر استقبال از رئیس جمهوری پیش از حضور دکتر روحانی مملو از جمعیت بود.

**ازدحام و حضور باشکوه مردم در مسیر استقبال از رئیس جمهوری باعث شد تا خودروی حامل رئیس جمهوری چندین بار برای پاسخگویی دکتر روحانی به ابزار احساسات شهروندان قزوینی متوقف شود.
**جمعی از مردم حاضر در محل استقبال و ورزشگاه نیز مشغول نامه نوشتن به رئیس جمهوری بودند.

**مردم حاضر در ورزشگاه شهید رجایی پس از حضور رئیس جمهوری در این مکان با شعار /دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی/ به دکتر روحانی خوشامد گفتند.

**بخشی از جمعیت حاضر در ورزشگاه شهید رجایی با پوشیدن لباس های متحدالشکل، نمادی از پرچم سه رنگ مقدس کشور را در این مکان به نمایش گذاشتند.

** چندین تصویر بزرگ از شهدای شاخص استان قزوین به شکل بنر در پشت جایگاه سخنرانی رئیس جمهوری قرار گرفته بود تا شهروندان قزوینی با دیدن آنها یاد و خاطره شهدا را در ایام هفته دفاع مقدس گرامی بدارند.

**رئیس جمهوری در سخنرانی مردمی خود یاد و خاطره شهدای برجسته قزوین از جمله رئیس جمهوری شهید رجایی و شهید خلبان سرلشگر بابایی را گرامی داشت و به نقل خاطره ای از خود با شهید رجایی، این شخصیت برجسته تاریخ انقلاب پرداخت.

رئیس جمهوری امروز چهارشنبه در سی و یکمین سفر استانی خود به قزوین سفر کرده است.

دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین