|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
سلامی خاطرنشان کرد: در آخرین ملاقات با مقام معظم رهبری، ایشان به سازندگی، محرومیت‌زدایی و فقرزدایی به عنوان یکی از مأموریت‌های کلیدی سپاه اشاره فرمودند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مبارزه با محرومیت و فقر باید یک مبارزه کاملاً فشرده باشد و توسط تمام نهادهای مسئول صورت بگیرد.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز و در مراسم «افتتاحیه ۳۳۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه» اظهار داشت: جهاد اقتصادی برای تبدیل جهان اسلام به یک جهان نیرومند، پیشرفته، مقتدر، عزتمند، آزاد و صاحب کرامت ضروری است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه انقلاب ما، انقلاب کرامت انسان‌ها بود و هست، گفت: انقلاب ما با شیطان مبارزه می‌کند.

سلامی افزود: امروز بیرق نجات مسلمانان و پرچم پیشرفت و رفاه آنان در دستان یک عالم حکیم، مجاهد، جانباز و از نسل رسول خدا یعنی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه یک نیروی آسمانی است، تأکید کرد: کهکشانی از ستارگان درخشان و پرفروغ در این نیرو قرار دارند و سپهر افتخارات میهن اسلامی ما از ستارگان شهید این نیرو، درخشان است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نیروی زمینی سپاه نجات‌دهنده ملت ما و کشور ما از هر تهاجمی بوده است، افزود: امروز هم اگر می‌بینید در میان گرداب آتش سوزان سیاست قدرت‌های شیطانی، کشور ما امن و آرام است، به برکت رشادت‌ها و خستگی‌ناپذیری‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی است.

سلامی در ادامه گفت: درود خدا بر پیکر قطعه‌قطعه شده شهیدانی است که در سوریه و بِلاد دیگر قطعه‌قطعه شده‌اند تا مسلمانان از جِهالت دنیای مدرن نجات پیدا کنند.

وی تصریح کرد: درک و فهم عمیقی که نیروی زمینی امروز نسبت به امنیت، پیشرفت، رفاه و محرومیت‌زدایی پیدا کرده، حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه امروز فقط اشرار، صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها، آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع وابسته به یهود که حاکم بلاد اسلامی هستند، دشمن ما نیستند، افزود: اینکه فقر و محرومیت هم در زمره دشمن ما است، درک جدیدی از رسالت‌های ما خواهد بود و یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب به سپاه است.

سلامی خاطرنشان کرد: در آخرین ملاقات با مقام معظم رهبری، ایشان به سازندگی، محرومیت‌زدایی و فقرزدایی به عنوان یکی از مأموریت‌های کلیدی سپاه اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه مبارزه با محرومیت و فقر باید یک مبارزه کاملاً فشرده و توسط همه نهادهای مسئول باشد، گفت: این تنها از دست سپاه ساخته نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: ظرفیت‌های عظیمی در کشور وجود دارد که بخش عظیمی از آن در اختیار دولت است. محرومیت‌زدایی یک قلب بزرگ می‌خواهد نه پول و سرمایه. ما باید با عواطف و دلمان کار کنیم. باید به یاری همنوعان خود بشتابیم و تمام مردم عائله‌ی نظام هستند.

سلامی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، بیرق‌دار خدمت به مردم است، ادامه داد: این واقعیت دهها سال است که روی زمین جریان دارد. دشمنان آرزو می‌کنند که ما فقیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تحریم اقتصادی بخش مهمی از این واقعیت را روشن می‌کند ولی ما اجازه نمی‌دهیم این رؤیا از ذهن به زمین منتقل شود. باید چهره بخش‌های محروم‌مان تغییر کند. این یک رسالت، مأموریت و حقیقت است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: همان‌گونه که توانستیم در میان دریای آتش، امن بمانیم؛ یعنی در زمانی که امروز دیگر اروپا و آمریکا هم امن نیست، اما ایران امن است.

سلامی در پایان گفت: امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید اما به خودی خود از بین می‌رود. همانطور که ما به ناامنی چیره شدیم، به محرومیت هم چیره خواهیم شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین