|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در هر سه جام مدعی قهرمانی است و برای جام حذفی با تمام قدرت به مصاف همه حریفان خود خواهیم رفت.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در هر سه جام مدعی قهرمانی است و برای جام حذفی با تمام قدرت به مصاف همه حریفان خود خواهیم رفت.

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ عصر سه شنبه در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: امروز دیدار خوبی با جانبازان عزیزی داشتیم که از خون و سلامتی خود برای استقلال کشورشان گذشتند و از آنها بابت حضورشان و افتخاری که به ما دادند تشکر می کنم و این باعث شد جوانان تیم ما بدانند به خاطر این عزیزان است که امروز شرایط خوبی داریم.

وی افزود: من این عزیزان را خیلی خوب درک می کنم زیرا در کشور خودم هم چنین شرایطی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص جام حذفی، گفت: ما در بازی نخست خود بدون حضور ملی پوشان شرکت خواهیم کرد و البته به جانشینان آنها اعتماد زیادی دارم. ما در هر سه جام برای قهرمانی آمدیم و باید به هدف خود برسیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در جام حذفی، تصریح کرد: بهترین نفرات ما فرصت بازی خواهند داشت که در میان آنها جوانان خوبی نیز حضور دارند.

برانکو خاطرنشان کرد: در یک مسابقه نتیجه از هرچیزی مهم تر است اما در کنار نتیجه باید بازی زیبایی هم نشان دهیم. در دیدار با سپاهان ما اینچنین بودیم و توانستیم کسب نتیجه و ارائه بازی زیبا را با هم داشته باشیم.

وی درخصوص اخبار مربوط به حضور سروش رفیعی در پرسپولیس، افزود: من و امیر قلعه نویی دوستان بسیار نزدیکی هستیم و البته رقابت هم داریم. به او و تیمش احترام زیادی می گذارم و بی شک تا زمانی که رفیعی با تراکتورسازی قرارداد دارد با او مذاکره نخواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص حضور د‍ژاگه در تیمش، گفت: لیست ما پر است و درمورد هیچکسی تا نیم فصل نمی توانیم صحبت کنیم. اگر در آن زمان به بازیکن جدید نیاز داشته باشیم بررسی می کنیم البته دژاگه بازیکن بزرگ و با سابقه ای است.

برانکو در رابطه با شجاع خلیل زاده، گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار قابل احترامی دارد و در هر تیمی که باشد با حداکثر توانش کار می کند. او فعلا در سپاهان است و برای این تیم تمام تلاش خود را انجام می دهد.

برانکو در رابطه با جذب بازیکن کمکی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فعلا برای حرف زدن در این باره بسیار زود است و خیلی سخت می توان بازیکنی را فعلا برای این جام پیدا کرد که کیفیت لازم را داشته باشند در کنار تمام این مسایل به بازیکنان خودم اعتقاد زیادی دارم.

وی در مورد نیمکت نشینی رامین رضاییان، گفت: رامین تمرین زیادی با ما نداشته و بعد از 8 جلسه تمرین یک ماه غایب بود و دوباره پس از مدت کوتاهی یک ماه دیگر در کنار ما نخواهد بود. در کنار تمام این مسایل خط دفاع ما خیلی خوب کار می کند و کسی به این ترکیب دست نمی زند. برای رسیدن فرصت به رضاییان باید صبر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین