|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت :تلاش می كنیم با همكاری سازمان تاكسیرانی تا آخر هفته خط ویژه ای برای مراجعه رانندگان تاكسی به مراكز معاینه فنی راه اندازی كنیم.
 مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت :تلاش می كنیم با همكاری سازمان تاكسیرانی تا آخر هفته خط ویژه ای برای مراجعه رانندگان تاكسی به مراكز معاینه فنی راه اندازی كنیم.

نواب حسینی منش با تاكید بر اینكه رایزنی لازم با سازمان تاكسیرانی برای تسهیل معاینه فنی تاکسی ها در حال انجام است گفت: افزایش مراجعه رانندگان تاكسی برای اخذ معاینه فنی، چشمگیر بوده است به همین دلیل تلاش داریم با همكاری سازمان تاكسیرانی خط ویژه ای برای معاینه فنی تاكسی ها راه اندازی شود .به گفته مدیر عامل ستاد معاینه فنی هماهنگی های اولیه این كار در حال انجام است و تلاش ما این است كه خط ویژه معاینه فنی برای رانندگان تاكسی تا آخر هفته ایجاد شود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی با اشاره به اینكه ازدحام شهروندان برای مراجعه به مراكز معاینه فنی ادامه دارد گفت: در حقیقت روزانه ٧٤٠٠ نفر به مراكز معاینه فنی مراجعه می كنند، این درحالی است كه در مدت مشابه سال قبل ما روزانه 1000 نفر به مراكز معاینه فنی مراجعه می كردند، بنابراین ما رشد ٧٤٠ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم .

حسینی منش با اشاره به این که شیفت دوم مراكز معاینه فنی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به ازدحام جمعیت شهروندان مراكز معاینه فنی از ٧ صبح تا ساعت ١٢ شب باز هستند و خدمات خود را به مراجعه كنندگان ارائه می كنند اما پذیرش شهروندان تا ساعت ده شب انجام خواهد شد .

به گزارش میزان، وی با اشاره به اینكه ازدحام در مراكز شمالی شهر تهران بیشتر است گفت: مراكز آب شناسان، بیهقی و سراج، نیایش ركود هزار مراجعه در روز را شكستند این در حالی است كه مراجعه شهروندان به مراكز جنوبی در حد ٣٠٠ یا ٢٠٠ مراجعه بر آورد می شود.

حسینی منش با توجه به حجم ازدحام از شهروندان درخواست كرد: اگر ضرورت فوری برای تردد در محدوده زوج و فرد ندارند در روزهای آینده برای اخذ معاینه فنی مراجعه كنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین