|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
همچنين در حاشيه اين اجلاس نمايندگان بيمه مركزي با ۲۵ شركت بيمه اتكايي و كارگزار اتكايي حاضر در اجلاس ديدار و گفتمان داشتند.
نمايندگان بيمه مركزي در پنجاه و هفتمين كميته اجرايي فير، كميته هاي فرعي آن و كنفرانس بيمه اتكايي فير كه طي سه روز (شهريور ۱۳۹۵ – سپتامبر ۲۰۱۶) در قبرس برگزار شد، حضور يافتند.

به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي، مينا صديق نوحي معاون اتكايي بيمه مركزي به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در پنجاه و هفتمين كميته اجرايي فير با حضور نمايندگان ۱۶ كشور آسيايي و آفريقايي و كميته¬هاي مالي، توسعه و همكاري در ۲۹ شهريور در قبرس برگزار شد، حضور يافت.
همچنين كنفرانس بيمه اتكايي فيردر قالب نشست­هايي در روزهاي ۳۰ و ۳۱ شهريور با عنوان بيمه اتكايي و توانگري در بازارهاي آسيايي برگزارشد كه بالغ بر ۲۰۰ نفر از دست اندركاران بيمه اي و بيمه اتكايي دراين كنفرانس حضور داشتند.

بنابر اين گزارش، در مورد بازارهاي آسيايي و آفريقايي كل حق بيمه جهان در سال ۲۰۱۵ معادل ۴.۵۵۳ ميليارد دلار بوده كه نسبت به سال قبل ۴.۷% كاهش نشان مي­دهد ليكن در كشورهاي آسيايي مانند ايران، قطر، ويتنام، كل حق بيمه عمر بازار جهاني معادل ۲.۵۳۳ ميليارد دلار شده ونسبت به سال قبل  ۴.۵۵% كاهش نشان مي­دهد در حاليكه اين روند در بازارهاي آسيايي روبه رشد بوده است.

از ديگر مصوبات اين كميته مي توان به عضويت بيمه مركزي در كميته ژوري تالار مشاهير و كميته توسعه و همكاري و انتخاب اتول بودا از هند براي تالار مشاهير فير، تعلق جايزه سالانه فير بهcase study متعلق به شركت بيمه اتكايي چين اشاره كرد.

همچنين در حاشيه اين اجلاس نمايندگان بيمه مركزي با ۲۵ شركت بيمه اتكايي و كارگزار اتكايي حاضر در اجلاس ديدار و گفتمان داشتند.

شايان ذكر است، به موجب مصوبه مجلس شوراي اسلامي در سال ۱۳۶۵، بيمه مركزي در مجامع بين­ المللي اكو و فير (فدراسيون بيمه گران و بيمه گران اتكايي آفريقايي – آسيايي) عضو شده است و درحال حاضر ۲۳۸ شركت از ۵۴ كشور افريقايي و آسيايي عضو اصلي فير هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین