|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
رئیس فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: طبیعتا وقتی همه مردم بیایند و حرف آخر را بزنند و گروه های مختلف هم نامزدهایشان را مطرح کنند، شایسته ترین ها برای شوراها و ریاست جمهوری رای می آورند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: همه جریانات سیاسی درون نظام باید از سخنان ایشان تبعیت و اطاعت کرده و آن را عملی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمد رضا عارف در گفت و گو با ایرنا درباره سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب برای عدم حضور رئیس دولت دهم در انتخابات آینده گفت: دوستانی که مخاطب فرمایش ایشان بودند، توجه کنند.

وی با بیان این که ما به دنبال یک انتخابات جدی با حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم هستیم، افزود: این راهبرد نظام و راهبرد جریان اصلاحات در همه انتخابات بوده که اصرار به حضور همه مردم داریم.

رئیس فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: طبیعتا وقتی همه مردم بیایند و حرف آخر را بزنند و گروه های مختلف هم نامزدهایشان را مطرح کنند، شایسته ترین ها برای شوراها و ریاست جمهوری رای می آورند.

عارف در پاسخ به این سوال که برخی از دلواپسان ابراز کردند که اصلاح طلبان از سخنان روز گذشته رهبر انقلاب خوشحال شده اند و اگر چنین اتفاقی نیز برای آنها رخ داد نباید ناراحت شوند، اظهار داشت: هر کسی حق دارد نظر خود را ابراز کند اما همانطور که اشاره کردم آقا وقتی در این مسائل حرف می زنند باید همه جریانات سیاسی درون نظام در این مورد اطاعت و عمل کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره وظیفه سیاستمداران در فضای منتهی به انتخابات و مدیریت این فضا گفت: اصلاحات سعی کرده که این فضا را مدیریت کند. در دهه 90 نیز به دنبال جلوگیری از تندروی و حرکت به سمت عقلانیت بوده و موفق شدیم و ان شاءالله همه جریانات سیاسی نیز این مسیر را ادامه دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته(دوشنبه) در بیانات پیش از درس خارج فقه گفتند: «یک نفر، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید.»

ایشان افزودند: «با ملاحظه ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین