|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
در اولین مناظره انتخاباتی؛
کد خبر: ۱۲۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
افکارعمومی و رسانه های آمریکا یک روز مانده به اولین مناظره انتخاباتی به بررسی حواشی آن پرداخته اند و با توجه به مواضع و رفتارهای ترامپ در سخنرانی ها و میتینگ های انتخاباتی از غیرقابل پیش بینی بودن وی سخن می گویند.
 افکارعمومی و رسانه های آمریکا یک روز مانده به اولین مناظره انتخاباتی به بررسی حواشی آن پرداخته اند و با توجه به مواضع و رفتارهای ترامپ در سخنرانی ها و میتینگ های انتخاباتی از غیرقابل پیش بینی بودن وی سخن می گویند.

علی رغم جنجال های ابتدایی مبارزات انتخاباتی درچند هفته اخیر ترامپ تا حدودی معقول تر در میتینگ ها صحبت می کند، اما نکته مهمتر این است که شاید این معقول بودن یک تاکتیک انتخاباتی باشد و ممکن است در جریان مبارزات ادامه داشته باشد. فایننشال تایمز در این خصوص تیتر زده است که «نتیجه مناظره به ترامپ غیرقابل پیش بینی متکی است».

میلیون ها بیننده تلویزیونی منتظر هستند که ببینند آیا ترامپ را در مبارزه به عنوان نامزدی قلدر می بینند که به مانند مناظره های درون حزبی به مسخره رقیب می پردازد و یا تغییر رویه خواهد داد. مارکو ربیو، سناتور فلوریدا در این زمینه گفته است:«ستاد انتخاباتی کلینتون نمی داند که آیا ترامپ در روز مناظره به دنبال آن خواهد بود که با حمله به هیلاری و مجری مناظره بر آنان مسلط شود و یا به مانند دو هفته گذشته آرام یا معقول خواهد بود».

بعد از غش کردن و بی حالی هیلاری کلینتون و عدم حضور یک روزه اش در مبارزات انتخاباتی، ترامپ گفته بود: «هیلاری به یک روز دیگر برای مرخصی نیاز دارد، او به استراحت نیاز دارد. او ادامه داده بود هیلاری خوب بخواب، تو به استراحت نیاز داری، در روز مناظره می بینمت». اما در طرف مقابل هیلاری کلینتون در طول مناظرات درون حزبی نشان داده است که بیشتر بر روی بحث خود متمرکز می شود و کمتر به جوسازی های رقیب توجه دارد که به دنبال منحرف کردن بحث و دور کردن وی از بحث اصلی است. بعضی از کارشناسان استراتژیست آمریکایی در خصوص مناظره به هیلاری سفارش کرده اند که در تله ترامپ نیفتد، در این خصوص روبرت کلفی استراتژیست مناظرات گفته است: « ترامپ می خواهد هیلاری در مورد چیزی که آماده کرده صحبت نکند، بلکه در مورد چیزی صحبت کند که نمی خواسته صحبت کند».

به گزارش جام جم آنلاین، به نظر می رسد که اولین رودرویی مستقیم دو کاندیدا خیلی چیزها را از شخصیت این دو کاندیدا آشکار خواهد کرد و به نوعی مشخص خواهد کرد که افکار عمومی آمریکا در نهایت به چه کسی گرایش خواهند داشت، آیا آرامش، حرفه ای بودن و رک بودن را می پسندند و یا مجادله، درشت گویی و افشاگری را ترجیح خواهند داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین