|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
»
برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور
کد خبر: ۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
هیچ یک از نمایندگان مجلس به عنوان مخالف عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور در جلسه صبح امروز پارلمان ثبت‌نام نکردند.

تدبیر و امیدحجت‌الاسلام سید‌محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را برعهده داشت، در جلسه علنی پارلمان اعلام کرد: با توجه به محدودیت وقت برای جلسه بعدازظهر، از آنجایی که هیچ یک از نمایندگان به عنوان مخالف عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور ثبت‌نام نکرده‌اند، لذا موافق هم صحبت نمی‌کند و از خود آقای رحمانی فضلی می‌خواهیم سخنانش را مطرح کند و سپس نشست علنی صبح امروز مجلس را به پایان برسانیم.

جلسه علنی امروز مجلس از ساعت 8 صبح به ریاست علی لاریجانی آغاز شد و در این نشست پس از سخنرانی محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس وارد بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری شدند و سپس برنامه‌های علی جنتی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وکلای ملت در آخرین جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور که عصر امروز تکشیل می‌شود، برنامه‌های سه وزیر باقی‌مانده یعنی نیرو، ورزش و جوانان و نفت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند و سپس برای هر یک از وزرای پیشنهادی به صورت جداگانه از نمایندگان رأی‌گیری خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین