|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
حضور در آرامگاه پدران و مادراني كه حداقل دو تن از خانواده خود را تقديم انقلاب اسلامي كرده بودند نيز از ديگر برنامه هاي اين بازديد بوددر اين قطعه پدران ومادراني به خاك سپرده شده بودند كه بعضا تا شش نفر از فرزندان خود را در جريان جنگ تحميلي از دست داده بودند.
همزمان با ششمين روز از هفته دفاع مقدس جمعي ازكاركنان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با حضور در بهشت زهرا با آرمانهاي شهداي هشت سال دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.

    به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل  بيمه مركزي در اين برنامه كه با حضور فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سازمان و جمعي از بسيجيان برگزارشد، همكاران پس از قرائت فاتحه بر مزار شهداي هفتم تير ، قبور مطهر سرداران رشيد دفاع مقدس مانند شهيد چمران، همت، رستگار و...را نيز زيارت كردند.

    حضور در آرامگاه پدران و مادراني كه  حداقل دو تن از خانواده خود را تقديم انقلاب اسلامي كرده بودند نيز از ديگر برنامه هاي اين بازديد بوددر اين قطعه  پدران ومادراني به خاك سپرده شده بودند كه بعضا تا شش نفر از فرزندان خود را در جريان جنگ تحميلي از دست داده بودند.

 همكاران بيمه مركزي  سپس با حضور در موزه هاي دائمي دفاع مقدس واقع در محل بهشت زهرا از نزديك در جريان وصيت نامه و زندگي نامه هاي شهدا قرار گرفتند.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین