|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
«ماتیو رایکروفت» نماینده انگلیس در سازمان ملل در سخنانی به طرح اتهاماتی بی اساس علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه و همچنین روسیه پرداخت.
 «ماتیو رایکروفت» نماینده انگلیس در سازمان ملل در سخنانی به طرح اتهاماتی بی اساس علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه و همچنین روسیه پرداخت.

به گزارش النشره، «ماتیو رایکروفت» نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد در سخنانی در شورای امنیت با موضوع تحولات سوریه هم سو با متحدان آمریکایی و فرانسوی خود به بیان ادعاهایی بی اساس علیه سوریه و روسیه پرداخت.

بر اساس این گزارش «ماتیو رایکروفت» نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد در سخنانی مدعی شد: ارتش سوریه و جنگنده های روسی صدها نفر از اهالی حلب را به خاک و خون می کشند و این منطقه را ویران می کنند. همچنین بمب هایی نیز بر سر مردم حلب فروریخته می شود که حلب را به آتش کشیده است.

وی در ادامه اتهامات بی اساس خود ادعا کرد: روسیه و سوریه مرتکب جنایات جنگی می شوند. همانگونه که دبیرکل گفت، این روز، روز سیاهی برای حفاظت از شهروندان است. بهتر است که روسیه مانع از رساندن کمک های بشردوستانه به مردم نشود.

ماتیو رایکروفت در ادامه یاوه گویی های خود ادعا کرد: روسیه و سوریه با حزب الله لبنان که یک گروه تروریستی است، همکاری می کنند و سوری ها را شکنجه می کنند و به انجام اقدامات تروریستی ادامه می دهند.

وی در پایان در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه با حمایت روسیه بیش از جبهه النصره و داعش، شهروندان سوری را کشته است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین