|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
وي افزود: دانش آموزان هم بايد با كمك معلمان سخت كوش و با عزم جدي و برنامه ريزي دقيق تلاش كنند تا رتبه آنها از سطح استان خارج و به رتبه های بالای کشوری ارتقاء پیدا کنند تا جایی که آموزش و پرورش کیش در سطح كشور الگو شود.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در آغاز سال تحصيلي با ابراز خرسندي از ارتقاء سطح آموزشي در كيش از سرانه بالاي فضاهای آموزشی اين جزيره در سطح كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دكتر مونسان همزمان با آغاز سال تحصيلي با ابراز خرسندي از موفقيت دانش آموزان كيش در آزمون ورودي دانشگاه هاي از معلمان و مربیان خواست تا امسال نيز مانند سال هاي قبل و با عشق و همت در تعليم و بهبود سطح آموزشي بكوشند.

وي افزود: دانش آموزان هم بايد با كمك معلمان سخت كوش و با عزم جدي و برنامه ريزي دقيق تلاش كنند تا رتبه آنها از سطح استان خارج و به رتبه های بالای کشوری ارتقاء پیدا کنند تا جایی که آموزش و پرورش کیش در سطح كشور الگو شود.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به اينكه ساخت 1000 طرح آموزشي در كشور نشان توجه ويژه دولت تدبير و اميد به مقوله تعليم و تربيت است گفت: در سه سال گذشته سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف ارتقاء سطح آموزشي و رشد و شکوفایی دانش آموزان، کمک های خوبی به اداره آموزش و پرورش کیش كرده است.

وي بابيان اينكه تعداد قابل توجه قبول شدگان کنکور با کسب رتبه زیر 2000، نشان دهنده روند رو به رشد ارتقاء سطح آموزشي در مدارس كيش است افزود: بدون شك امسال با تلاش بيشتر دانش آموزان ساعي كيش اين روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اينكه سرانه فضاهای آموزشی کیش در کشور در سطح بالایی قرار دارد ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد آموزش نيز با کمک اولیاء و مربیان تداوم داشته باشد.

دكتر مونسان در خصوص فضاهای آموزشی موجود در جزیره کیش، ضمن اشاره به اینکه توسعه این فضاها برعهده اداره آموزش و پرورش است، عنوان کرد: هر جا که نیاز باشد و کمبود فضای آموزشی وجود داشته باشد، سازمان منطقه آزاد کیش، با نگاه بهینه به این موضوع کمک می کند. در حال حاضر در جزیره کیش نیز مدارسی در حال ساخت است و تعدادی مدارس نیز در دست طراحی است که به لطف خدا به تدريج به فضاهای آموزشی مورد نیاز جزیره افزوده می شود.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: موفقيت هاي متعدد كشور در صنایع هسته ای و موشکی، نشان از پیشرفت های علمی است که با همت دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان جوان کشور عزیزمان به دست آمده است و خوشبختانه امروز ايران اسلامي، در رتبه های بالای علمی قرار دارد و باسرعت روز افزون رشد تولید علم موفق شديم در سطح منطقه رتبه نخست را کسب کنیم .

وی در ادامه یادآور شد: امروزه عبارت ما می توانیم، ديگر شعار نيست بلكه به مرحله اقدام و عمل رسیده است و امیدوارم این روند پیشرفت با همت تمام عناصر دخیل در تعلیم و تربیت کشور استمرار داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین