|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
پیمان قاسم‌خانی به تماشای تئاتر «زنانی که به بزه‌ها خیره شده‌اند» نشست.
پیمان قاسم‌خانی به تماشای تئاتر «زنانی که به بزه‌ها خیره شده‌اند» نشست.

به گزارش ایسنا، این بازیگر و کارگردان پس از تماشای این تئاتر گفت: کار ایوب آقاخانی را دوست داشتم. این که سه بازیگر روی صحنه تلفنی با هم در ارتباط و در عین نزدیک بودن از هم دور باشند، خودش ایده جذابی است.

کارگردان فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف" ادامه داد: بهاره رهنما و ایوب آقاخانی بازی‌های قوی و باورپذیری که از آن‌ها انتظار می‌رفت را ارائه دادند ولی نگار فروزنده در اولین بازی‌اش روی صحنه فراتر از انتظارم بود.

قاسم‌خانی در پایان گفت: البته دوست داشتم نمایش کمی کوتاه‌تر باشد و پوسترش را هم عوض می‌کردند ولی در مجموع حس و حال کار را دوست داشتم.


نمایش «زنانی که به بزها خیره شده اند» تازه‌ترین اثر گروه «پوشه» است که با بازی بهاره رهنما، نگار فروزنده و ایوب آقاخانی در مقام کارگردان، بازیگر و نویسنده بر روی صحنه می‌رود، این اولین نمایش بعد از تاریخ انقلاب است که یک معاون رئیس جمهور آن را افتتاح کرده است.
از دیگر عوامل می‌توان به مهرداد بهاالدینی ( تهیه کننده) ، نورالدین حیدری ماهر ( مجری طرح و مدیر تولید ) ، ارسلان آقاخانی ( طراح گرافیک ) ، کیوان معتمدی ( طراح نور)، ساناز قراملکی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، هلن بهرامی (دستیار کارگردان) ، محیا علی یاری (منشی صحنه) ؛ علی مست علی(پس آرایی صوتی و تصویری)، امیر حسین کنعانی، سجاد سلمانپور (مدیر صحنه) ، ساناز قراملکی، محیا علی یاری( عکاسان ) اشاره کرد.

این اثر نمایشی ساعت 20:30 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه مجموعه‌ی ایرانشهر مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین