|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران تصریح کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی مشخص شد این واژگونی چهار مصدوم دارد و راننده خودرو در دم فوت کرده بود.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: این واژگونی بر اثر سرعت زیاد بود که یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

مهیار مقیمیان  در شرق استان تهران اظهار داشت: ساعت 15:45 امروز طی تماس مردمی با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال‌احمر استان تهران مطلع شدیم یک دستگاه خودروی سواری پژو براثر سرعت زیاد در محور فیروزکوه واژگون شده است.

وی ادامه داد: این واژگونی در محور فیروزکوه در نزدیکی روستای آرو در لاین شرق به غرب رخ‌ داده بود که بلافاصله، به دلیل محبوس شدن افراد داخل خودرو، یک تیم نجات شامل سه نفر نجاتگر کادر و داوطلب با یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری چناران شهرستان دماوند به موقعیت اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران تصریح کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی مشخص شد این واژگونی چهار مصدوم دارد و راننده خودرو در دم فوت کرده بود.

وی افزود: عملیات با سرعت آغاز شد و مصدومان پس از خارج شدن از خودرو جهت امور مراقبت‌های ویژه توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های فیروزکوه و دماوند اعزام شدند.

مقیمیان گفت: پس از مصدومان، راننده خودرو که متأسفانه به دلیل ضربه به سر جان خود را از دست‌داده بود، از خودرو خارج و تحویل عوامل ناجا شد.

وی از همکاری اورژانس، ناجا، پلیس‌راه و راه و شهرسازی تشکر کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه آخرین سفر تابستانی بود خواهشمندیم رانندگان در کمال آرامش به رانندگی ادامه دهند تا حوادث این‌چنینی در محورهای استان تهران نباشیم.








منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین