|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال یک ساعت و سی دقیقه مانده به آغاز داربی ۸۳ وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها با استقبال شدید هواداران خود مواجه شدند.
تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای هشتاد و سومین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

۱۸:۵۲ -  کادرفنی دو تیم استقلال و پرسپولیس پس از اتمام بازی به سمت همدیگر رفتند.

۱۸:۵۰ - کادرفنی تیم ملی فوتبال قبل از اتمام بازی از ورزشگاه خارج شدند.

۱۸:۴۵ - امید عالیشاه که برای زدن کرنر به سمت راست زمین استقلال رفته بود، با بطری آب مورد هدف هواداران استقلال قرار گرفت.

۱۸:۴۳ - در مقابل جایگاه تیم فوتبال پرسپولیس یک نارنجک منفجر شد.

۱۸:۲۵ - محمد انصاری، مدافع پرسپولیس پس از برخورد با بازیکن استقلال احساس مصدومیت کرد. او پس از دقایقی جای خود را به دیمیتری پل یانسکی داد.

۱۸:۲۰ - تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۷۵ هزار نفر اعلام شد. چیزی حدود پنج هزار صندلی در این دیدار خالی بود که متعلق به هواداران استقلال بود.

۱۸:۱۶ - علیرضا بیرانوند که از ابتدای بازی در تمامی حملات استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس موفق ظاهر شده، پس از احساس مصدومیت در یکی از حملات استقلال، از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

۱۸:۱۳ - علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس هم این دیدار را تماشا می کند. همچنین علیرضا اسدی از دیگر کسانی است که تماشاگر بازی است.

۱۸:۱۰ -  - علیرضا منصوریان در اواسط نیمه دوم از هواداران تیمش خواست تا مهدی رحمتی را مورد تشویق قرار دهند.

۱۸:۰۵ - فرشید اسماعیلی و محسن مسلمان دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در اوایل نیمه دوم با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

۱۸:۰۳ - در حالی که نیمه دوم دیدار استقلال و پرسپولیس از دقایقی قبل آغاز شده، کادرفنی استقلال هنوز روی نیمکت خود مستقر نشده‌اند.

۱۷:۳۰ - محمدرضا فغانی به شدت تلاش دارد کنترل بازی را از دست ندهد و دادن دو کارت زرد به امید ابراهیمی و علی علیپور به دلیل اعتراض آنها نسبت به تصمیمات خودش بود.
۱۷:۲۸ - بخشی از هواداران پرسپولیس در اواسط نیمه اول، منصوریان را ضد فوتبال متهم کردند.

۱۷:۲۶ - هواداران پرسپولیس و استقلال در دقیقه ۲۶، یاد مرحوم هادی نوروزی را گرامی داشتند.

۱۷:۲۴ - پس از اینکه مهدی طارمی در موقعیتی خوب توپ را به بیرون از دروازه استقلال زد، مهدی رحمتی به این بازیکن دلداری داد.

۱۷:۲۰ -  هواداران استقلال در اوایل بازی علیه بیرانوند شعار دادند.

۱۷:۲۲ - پس از اعتراض علی علیپور به تصمیم علیرضا فغانی، این داور بازیکن پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

۱۷:۱۸ - علیرضا منصوریان با شور و حرارت زیادی بازی را از کنار خط دنبال می کند.

۱۷:۱۵ - علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدای بازی چند حرکت خوب را انجام داد،   با تشویق هواداران پرسپولیس مواجه شد.

۱۷:۱۰ - محمدرضا ساکت، رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال هم این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

۱۷:۰۴ - استقلالی های حاضر در زیر سی آی پی جواد نکونام و افشین پیروانی را مورد تشویق قرار دادند. همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه کی روش را تشویق کردند و نکونام را با شعار جواد لالیگایی مورد استقبال قرار دادند.

۱۷:۰۰ - هواداران پرسپولیس از پرچم بزرگی که اخیرا تهیه کرده اند رونمایی کردند. این رونمایی قبل از آغاز داربی بود.

۱۶:۵۷ - برخورد گرمی میان منصوریان و برانکو پیش از آغاز بازی انجام شد. همچنین خوردبین و عبداللهی به گرمی با یکدیگر برخورد داشتند.

۱۶:۵۷ - از پرسپولیسی ها، کامیابی نیا، مسلمان، علی پور، احمدزاده، ماهینی و ربیع خواه به سمت نیمکت استقلال رفتند.

۱۶:۵۷ - از استقلالی ها کسی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت.

۱۶:۵۰ - کارلوس کی‌روش، مارکار آقاجانیان، اوسیانو کروز، جواد نکونام و دن گاسپار، کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران نیز به ورزشگاه آمدند.

۱۶:۴۵ - سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال هم از دیگر تماشاگران این بازی است.
۱۶:۴۳ - گوینده ورزشگاه زمانی که نام برانکو را خواست اعلام کند، به اشتباه نام او را ایوانکو برانکوویچ تلفظ کرد. علیرضا منصوریان پیش از آغاز بازی وارد زمین شد و به شدت مورد استقبال هواداران تیمش قرار گرفت.

۱۶:۳۸ - افشین پیروانی، مدیر تیم‌ملی فوتبال ایران و گل‌زاده عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد.

۱۶:۳۰ - سید احمد خمینی، نوه یادگار امام نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

۱۶:۱۰ - وحید امیری، بازیکن مصدوم پرسپولیس که نتوانست به داربی هشتاد و سوم برسد با حضور در ورزشگاه آزادی، این بازی را از نزدیک تماشا می کند.  

۱۶:۱۳ - درحالی که دروازه‌بانان دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال گرم کردن خود بودند، بازیکنان استقلال بعد از دقایقی وارد زمین ورزشگاه آزادی شدند و هواداران استقلال برای استقبال از آنها پنج پرچم بزرگ را که از قبل آماده کرده بودند، روی سکوها پهن کردند. یکی از این پرچم‌های بزرگ، پیراهن علیرضا منصوریان در دوران بازی‌اش بود و یکی دیگر منقش به دوستاره بود که به دو قهرمانی استقلال در آسیا اشاره دارد.

۱۶:۰۹ - از دیگر نکات جالب حواشی این دیدار حضور برانکو در زمین سابقه بود. سرمربی پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه آزادی ابتدا به دور زمین آمد و بعد از ابراز احساسات با هواداران پرسپولیس، به رختکن تیمش رفت.

۱۵:۳۸: - هواداران استقلال چندین بار منصوریان را پیش از آغاز بازی تشویق کردند و برای حریف سرخ خود ناکامی در آسیا را یادآوری کردند.

۱۵:۳۰ - بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال یک ساعت و سی دقیقه مانده به آغاز داربی ۸۳ وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها با استقبال شدید هواداران خود مواجه شدند.

۱۴:۳۳- یک هلی شات از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی به هوا بلند شده و تصاویر هوایی تولید می‌کند.

۱۴:۳۰- به صورت مشخص هواداران بیشتری از تیم پرسپولیس از بازی استقبال کرده‌اند و سکوهای خالی بیشتر متعلق به استقلالی‌ها است.
۱۴:۲۰- پرچم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس از ساعتی پیش به ورزشگاه آزادی آورده شدند ولی هنوز روی سکوها پهن نشده‌اند.

۱۴:۱۳-  یکی از مجریان تلویزیونی که در ورزشگاه حضور دارد در حال انجام برنامه سرگرم کننده در ورزشگاه آزادی است. او در ابتدای صحبت‌هایش از هواداران استقلال خواست برای مرحوم نوروزی دست بزنند که بخش زیادی از استقلالی‌ها برای او دست زدند. در ادامه وی از پرسپولیسی‌ها خواست تا برای استقلالی‌ها و از استقلالی‌ها خواست برای پرسپولیسی‌ها دست بزنند که این درخواست او با بی اعتنایی شدید هواداران دو تیم روبه‌رو شد.

۱۲:۴۰ - هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس کری خوانی علیه یکدیگر را آغاز کرده‌اند. آنها بر علیه باشگاه رقیب شعار سر می‌دهند.

۱۲:۳۳- در حال‌ حاضر مسئولان ورزشگاه آزادی در حال خط کشی زمین چمن بازی هستند. البته پیش از این پیست تارتان ورزشگاه به طور کامل خط کشی شده بود.










منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین