|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا گفت: اگر مدافعان حرم نبودند بغداد و دمشق در زیر چکمه‌های مزدوران استکبار قرار می‌گرفت و سوریه و عراق به اردوگاه مزدوران غربی بود.
 عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا گفت: اگر مدافعان حرم نبودند بغداد و دمشق در زیر چکمه‌های مزدوران استکبار قرار می‌گرفت و سوریه و عراق به اردوگاه مزدوران غربی بود.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در یادواره شهدای مدافعین حرم کشور که در سالن جلسات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: روزگاری جوانان ایران اسلامی برای حفظ مرزهای جغرافیایی و هویت اسلامی و ایرانی مبارزه می‌کردند ولی امروز جوانان ایرانی در وضعیت و موقعیتی متفاوت قرار دارند.

وی افزود: امروز همان فریادهای که روزگاری در ایران بلند بود از حلقوم جوانان سوریه، لبنان، عراق، بحرین، فلسطین و سراسر عالم اسلام شنیده می‌شود و این فریادها تبدیل به یک حرکت اقتدارآفرین شده است.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا عنوان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که باید با تمام قوا در مقابل این حرکت بایستند ولی موفق نشده و امروز طعم شکست را در سوریه چشیده‌اند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند بغداد و دمشق در زیر چکمه‌های مزدوران استکبار قرار می‌گرفت و سوریه و عراق به اردوگاه مزدوران غربی بود،مدافعان حرم از تبدیل سوریه و عراق به اردوگاه مزدوران غربی جلوگیری کردند.

ابوترابی بیان کرد: آنچه که تهدیدهای دشمنان را در سوریه و عراق به فرصت تبدیل کردند شهدای حرم بودند که پرچم پیروزی را بر قله جهان اسلام برافراشتند.

وی گفت: امروز برادران و رزمندگان افغانی، پاکستانی، سوری، عراقی و لبنانی در کنار فرماندهان دفاع مقدس ایران نمادی از وحدت و انسجام را در رویارویی با دشمنان را به وجود آورده‌اند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین