|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قبل از گرم کردن بازیکنانم برخی از تماشاگرنماها شروع به فحاشی به بازیکنانم کردند که مطمئنم از جایی خط می‌گیرند.
 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قبل از گرم کردن بازیکنانم برخی از تماشاگرنماها شروع به فحاشی به بازیکنانم کردند که مطمئنم از جایی خط می‌گیرند.

یحیی‌گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: باخت ناراحت‌کننده‌ای بود چرا که انتظار نداشتیم. در دیداری شکست خوردیم که بعد از پنج بازی بهترین نمایش خود را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه یک سری دلایل غیرفنی تأثیر زیادی در باخت تیم ذوب‌آهن داشته است، گفت: از طرف برخی از تماشاچیان خودمان در حین گرم کردن به بازیکنانم فحاشی انجام گرفت. فکر می‌کنم آن‌ها خودشان شایسته این دشنام‌ها بودند. نمی‌دانم این‌ها چه کسانی هستند و چرا این کار را می‌کنند اما مطمئنم از جایی خط می‌گیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در وضعیتی نیستم که بتوانم در مورد شرایط فنی بازی صحبت کنم اما باید بگویم بازیکنان من تعهد زیادی به باشگاه ذوب‌آهن داشتند و تمام تلاششان را می‌کردند که ذوب‌آهن نتیجه بگیرد و چنین رفتارهایی برایمان قابل تحمل نیست. حتی برخی از بازیکنان ما هنوز در نیمکت به خاطر این رفتارها گریه می‌کنند.

وی در مورد داوری این بازی اظهار کرد: اشتباهات زنجیره‌ای داور در نیمه اول این بازی تأثیر زیادی روی شکست ما داشت چرا که پنالتی که داور گرفت پنالتی نبود و خود بازیکن تراکتور اذعان داشت که داور را فریب داده است.

وی ادامه داد: تمرکز ندارم راجع به مسائل فنی صحبت کنم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم به خاطر بازی که انجام دادند. این برای من ارزشمند است که بازیکنان به خودباروی رسیده‌اند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه ذوب‌آهن نتوانست بازیکان خوبی را در فصل نقل ‌و ‌انتقالات جذب کند گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم که بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم اما به دلایلی نتوانستیم این بازیکنان را به خدمت بگیریم. البته دلایلمان مالی نبوده است. باید به جوانان اعتماد کنیم تا این فصل تمام شود و بتوانیم نیمکت را تقویت کنیم.

به گزارش ایسنا،  وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیمم با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردند. تنها کسی که پیش‌قرارداد خود را در این باشگاه گرفته است من بودم و هیچ‌کس یک درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده است. ما این مشکلات را داریم و بازیکنانم راجع به این مسائل با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردند و دلم می‌سوزد که برخی از تماشاگرنماها اینگونه با ما و بازیکنان ما رفتار می‌کنند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در پنج دقیقه ابتدایی بازی بازیکنانم تمرکز نداشتند و همه این‌ها به رفتار برخی از تماشاگرنماها برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان جلوی برخی از این افراد را گرفت اظهار کرد: آن‌هایی که باید بدانند می‌دانند که این تماشاگرنماها چه کسانی هستند و خودشان باید جلوی این ها را بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین