|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
یگان موشکی نیروهای ارتش یمن امروز /پنج شنبه/ محل تجمع نظامیان ائتلاف سعودی در استان مارب واقع در شرق این کشور را با موشک زلزال2 هدف قرار داد.
 یگان موشکی نیروهای ارتش یمن امروز /پنج شنبه/ محل تجمع نظامیان ائتلاف سعودی در استان مارب واقع در شرق این کشور را با موشک زلزال2 هدف قرار داد.

شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمنی گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن، محل تجمع نظامیان ائتلاف سعودی در شرق منطقه صرواح در استان مارب را با موشک زلزال2 هدف قرار دادند .

به گفته این منبع که نامش ذکر نشده است، در جریان این عملیات، شماری از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، یگان تک تیرانداز نیروهای ارتش یمن دو نظامی سعودی را در استان جیزان واقع در جنوب عربستان از پا در آوردند.

نیروهای یمنی این دو نظامی عربستانی را در دو عملیات جداگانه در منطقه «التبه الحمرا» در جیزان به هلاکت رساندند.

عملیات های ارتش یمن علیه نظامیان ائتلاف سعودی در حالی ادامه دارد که جنگنده های ائتلاف سعودی روزانه و در سایه سکوت محافل بین المللی مناطق مختلف یمن هدف حملات خود قرار می دهند.

یمن از یک سال و نیم گذشته تاکنون شاهد جنگ ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان علیه این کشور به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری متواری این کشور بوده است.

بیش از 18 ماه از حمله همه جانبه عربستان و ائتلافش به یمن می گذرد؛ در این مدت نه تنها عربستان نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد، بلکه خسارت های انسانی، مالی و نظامی بسیاری متحمل شده است. همچنین در جریان این جنگ هزاران یمنی کشته، زخمی و آواره شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین