|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار این تیم با استقلال بزرگترین دربی آسیاست در مورد رویارویی دو تیم در دربی هشتاد و سوم گفت: بدون برد بدون حریف برای تیم ما خطرناک است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار این تیم با استقلال بزرگترین دربی آسیاست در مورد رویارویی دو تیم در دربی هشتاد و سوم گفت: بدون برد بدون حریف برای تیم ما خطرناک است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: از تعداد زیاد خبرنگاران معلوم است که دربی فرا رسیده است. همچنین عید قربان را تبریک میگویم. هشتاد و سومین دربی را پیش رو داریم همه بی صبرانه منتظر شورع این دربی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از فضا و جوی که حاکم است خوشحال هستم و مفتخرم که در بزرگترین دربی آسیا حضور دارم.

ایوانکوویچ ادامه داد: این چهارمین دربی من در ایران ایست. در سایر کشور ها نیز در دربی حضور داشتم اما دربی هیچ جای دیگر مانند دربی ایران نیست. در دربی ها هیچ تیمی از پیش برنده نیست و این مسابقات هیچ ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد و وضعیت تیمها در جدول تعیین کنند نتیجه بازی نخواهد بود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه دربی واقعا نا معلوم است ادامه داد: همه خوشحال هستیم که دوباره صد هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد. در سه دربی گذشته همه عالی بودند و بازی جوانمردانه ای را شاهد بودیم هواداران نیز تیمهای خودشان را تشویق کردند و من هم از همین جا هوادارانمان که یار دوازدهم ما هستند را برای تماشای این مسابقه دعوت خواهیم کرد.

وی در رابطه با تقابل با علیرضا منصوریان که فصل گذشته برابر پرسپولیس به پیروزی رسید گفت: منصوریان در تیم نفت نشان داد که مربی خوبی است و نتایج خوبی را کسب کرد. او دو فصل پیش باید قهرمان می شد و نمی‌شود در رابطه با کیفیت او شک داشت. سال گذشته در بازی برگشت به نفت باختیم اما در دیدار رفت بازی خوبی به نمایش گذاشتیم مهمتر از من و منصوریان بازیکنان هستند که جزیات در زمین روی دوش آنهاست.

وی در رابطه با حضور رضاییان و نوراللهی در دربی گفت: ما امروز تمرین داریم و دربی فرداست. هر کسی که در بازی فردا بازی خواهد کرد حداکثر توانش را خواهد گذاشت. مهمترین مساله بازیکنان هستند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با قضاوت فغانی در این مسابقه گفت: من به تیم داوری قبل از هر چیز تبریک می‌گویم که در فینال المپیک حضور داشتند. این موضوع نشانگر کیفیت داور است که در فینال المپیک حضور داشتند زیرا بهترین داوران دنیا این مسابقه را سوت می زنند از صمیم قلب به این تیم داوری تبریک می گویم چون تعداد داور کمی حضور دارد که بتواند در فینال المپیک قضاوت کند.

برانکو با تمجید مجدد از عملکرد داوران این دیدار گفت: فردا روزی خواهد بود که بهترین تیم های فوتبال ایران و بهترین داوران در آن حضور دارند و امیدوارم دربی زیبایی را شاهد باشیم.

وی در رابطه با غرور بازیکنان پرسپولیس گفت: همیشه غرور می‌تواند مشکل ساز باشد اما من نمی توانم باور کنم که بازیکن ما با غرور کاذب وارد زمین شود من تاکید می کنم استقلال تیم خوبی است و این فقط داستان نیست. تیمی که یک رحمتی دارد که در کنار بیرانوند بهترین دروازه بان های ایران هستند. مگویان با تجربه و غفوری و ابراهیمی ملی پوش را دارند. کاوه رضایی، قربانی و انصاری که به ما گل زده است کاوه هم در ذوب آهن به ما گل زده است و جند بازیکن خوب دیگر شاید موقعیت این تیم در جدول خوب نباشد اما این تیم استحقاقش بالاتر از اینهاست و هر کس چینی تیمی را دست کم بگیرد قطعا به مشکل می‌خورد.

سرمربی سرخپوشان در رابطه با اینکه استقلال ممکن است بسته بازی کند گفت: نحوه بازی استقلال مربوط به کادر فنی این تیم است و همینطور نحوه بازی ما به من و کادرم مربوط است یک خطر این است که استقلال تا الان برد نداشته است اما تکرار می‌کنم هم برای منصوریان و استقلال احترام قایل هستیم آنها چند بازیکتن خوب و ملی پوش دارند.

وی در خصوص غیبت وحید امیری نیز گفت: طبیعی است که غیبت امیری برای ما فقدان بزرگی است. امیری بهترین گلزن ماست اما در همان مراحل ابتدایی تمرینات بازیکنان خوبی را در همه خطوط آماده کردیم علیپور دو فصل پیش به استقلال گل زد. اما روی زمین همه چیز مشخص می‌شود. من به همه بازیکنانم اعتماد کامل دارد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: هر نتیجه ای که مثبت باشد برای ما خوب است اما ما همیشه و مقابل هر تیمی به برد فکر می کنیم در دربی هیچ تیمی از پیش برنده نیست و جایگاه تیم ها در جدول تیعیین کننده نیست بلکه موقعیت تیم ها در زمین تعیین کننده است.

ایوانکوویچ به حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین سرخپوشان اشاره کرد و افزود: از پروین تشکر می کنم که در تمرین حضور پیدا کرد و افتخار می کنم که اسطوره بزرگ پرسپولیس کنار ما حضور دارند. همینطور امروز علی کریمی برای دیدن ما آمدند و ما موفق به دیدن ایشان نشدیم اما دیدار ایشان برای ما رزشمند است. از هر دو بزرگوار ممنونم.

وی در پایان گفت: ما به دنبال ارایه بازی خوب هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم هوادارانمان را شاد کنیم و برنده باشیم استقلال هم همین را می خواهد اما اینکه به تعداد گل فکر کنیم غیر ورزشی است من به تعداد گل فکر نمی کنم و هدف ارایه بازی زیبا است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین