|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
وی تاکید کرد: ما در برابر کسانی که گوهر انقلاب را حفظ کردند مسئولیم و باید قدر این جوانان را بدانیم و عدالت را در موردشان رعایت کنیم.
نشست شورای مشورتی جوانان حزب ندای ایرانیان با حضور صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نمایندگان این حزب در استان‌های مختلف کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،صادق خرازی جوانگرایی را از مولفه های اصلی حزب ندای ایرانیان بیان کرد و گفت: پیرسالاری موجود در کشور شایسته این نظام نبوده و کشور می‌تواند با جسارت، قدرت و علم به روز جوانان ساخته شود و پیشرفت کند.

وی افزود: البته پیران باتجربه از افتخارات و ارزش‌ها هستند ولی برنایی و جسارت جوان را نمی‌توان در پیران خردمند دید.

خرازی گفت: متاسفانه بسیاری از شخصیت‌های دانشگاهی و بزرگانمان هنوز نمی‌توانند با تکنولوژی رایانه کار کنند و سرعتی که امروزه در زندگی بشر ایجاد شده حاصل تکنولوژی‌های نوین هست که نسل جوان ما باید در چنین موقعیتی بتواند خود را احیا و بازسازی کند.

وی، ابتکار، خلاقیت، همبستگی و عزم و اراده جوانان حزب ندای ایرانیان را از جمله مولفه هایی عنوان کرد که می‌تواند گذشته ایران را با آینده و نسل کنونی متفاوت جلوه دهد.

خزازی با انتقاد از عدم پایبندی به شعار جوانگرایی در سال‌های گذشته اظهار کرد: با این همه شعار جوانگرایی چند درصد مدیران ما جوان هستند؟

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مدیران بانکی کشور دوران پسابازنشستگی و بازنشستگی خود را طی می‌کنند، گفت: سیاست ما پرهیز از شعار بوده و عملگرایی را اولویت خود قرار داده ایم و باید فرهنگ جوانگرایی را در نظام جا بیاندازیم .

خرازی با انتقاد از اینکه بسیاری از کسانی که شعارهای دموکراتیک می‌دهند هنوز استبدادی هستند، اضافه کرد: برخی، در دو سال گذشته جوانان اصلاح طلب را به جرم مشورت نکردن چنان سرکوب کردند که اکنون وقتی آن جوانان را می بینند خودشان شرمنده می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما در برابر کسانی که گوهر انقلاب را حفظ کردند مسئولیم و باید قدر این جوانان را بدانیم و عدالت را در موردشان رعایت کنیم.

وی به اعضای حزب ندای ایرانیان توصیه کرد؛ محکم پشت هم بایستند.

وی افزود: ما دنبال قدرت نیستیم و برای قدرت هر کاری نمی‌کنیم، آرمان ما این است که با افتخار می گوییم می خواهیم روزی فقر را از جامعه ریشه کن کنیم البته نه با شعار بلکه با عمل.

وی جهانی شدن نهضت اسلامی را از دیگر آرمان‌های این حزب عنوان کرد و گفت: دین جوهر وجودی ماست و نمی‌توانیم دین را از زندگی خود جدا کنیم، توحید و دین‌گرایی در باور و تفکراتمان شکل گرفته است و می‌خواهیم جامعه آرمانی به وجود بیاوریم که در تمام ممالک اسلامی علمدار مبارزه با خشونت گرایی باشد و تبدیل به نهضت اسلامی جهانی شود.

سامان بختیاری، رییس هیات اجرایی و معاون دبیر کل حزب ندای ایرانیان نیز در این نشست گفت:در روزهای نخست تشکیل این حزب ادعای حزب ندای ایرانیان مبنی بر اینکه این حزب مختص افراد میانسال و کهنسال نیست به سخره گرفته شد و صبغه سیاسی دکتر خرازی را خدشه دار کردند.

وی افزود: اما اکنون می بینیم این حزب بیش از 6200 نفر عضو در سراسر ایران دارد که تقریبا همه جوان هستند و این نشان‌دهنده این هست که حزب ندای ایرانیان حرف هایی برای گفتن دارد.

وی گفت: در مدت تاسیس حزب به کسی ناسزا نگفته و توهین نکرده ایم و در پی اثبات خود بوده ایم و بر این باوریم که با توهین نمی‌توان رقیب را مجاب کرد که به حرف هایمان گوش فرا دهند.

وی اظهار کرد: ما با عملکردمان در پی انکار دیگران نبوده و نیستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین