|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشورگفت: به برکت مقاومت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، توان نظامی ایران امروز تنها قدرت بازدارنده مقابل تهدیدهای آمریکا در منطقه است.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشورگفت: به برکت مقاومت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، توان نظامی ایران امروز تنها قدرت بازدارنده مقابل تهدیدهای آمریکا در منطقه است.

سردارمحمدرضا نقدی درچهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ملارد در فرهنگسرای بعثت (بخش صفادشت) افزود: دفاع مقدس درخشان ترین صفحات تاریخ ملت ایران است.

وی اظهارکرد: ما مصمم هستیم مردانه پای انقلاب، دفاع از تمامیت ارضی کشور و پشتیبانی از ولایت در این شرایط سخت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بیاستیم، بجنگیم و مقاومت کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال دو پاداش بزرگ درمقاومت ملت ایران از اسلام و نظام به ما عطا کرده است گفت: یکی پیروزی در برابر دشمن و دومی دستاورد قدرت نظامی قوی در دوران هشت سال دفاع مقدس است که در آن دوران با وجود پرتاب موشک های یک تنی به تهران ما توانایی پرتاب یک کیلوگرم موشک هم نداشتیم.

وی بیان کرد: ایستادگی، مقاومت و پایداری امروز ما قوی ترین نیروهای نظامی را درهمه زمینه ها ائم از دریایی، هوایی، زمینی و حتی سایر نیازهای کشور را داریم و امروز در قله های علمی هستیم.

سردارنقدی افزود: با توجه به اینکه دشمن امروز با فشارهای اقتصادی، سیاسی و تحریم هایی که برما روا داشت درصدد این بود که بر ما غلبه کند، اما رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه است که کشور را در برابر همه تهدیدها بیمه کند.

وی گفت: همه کارشناسان به این نتیجه رسیدند که رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه اقتصادی کشور است 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: دشمنان می خواستند ما را در عرصه های سیاسی و بین المللی منزوی کنند اما نتوانستند، امروز ایران اسلامی با رای سران 122 کشور به عنوان رئیس کشورهای غیرمتعهدها انتخاب شد.

وی گفت: سازمان بسیج مستضعفان برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه های خود را در جهت رونق و تحقق اقتصادی در سطح روستاها شروع کرده است که در این رابطه طرحهای خودمان را در کارگاههای تولید ایجاد قارچ و مواد خوراکی در زمینه های گوناگون شامل خشکبار، کشاورزی و تولید آبزیان می باشد.
وی تصریح کرد: دراین راستا حدود 900 هزار چاه آب داریم که 500 هزار چاه آب کشاورزی مجوزدار و 400 هزار از آن نیز غیرمجاز است.

نقدی در ادامه بیان داشت: در طول سه سال گذشته 230 هزار شغل در سطح کشور در امر تولیدهای کوچک داشته ایم که مسئولان می توانند با برنامه ریزی مناسب توانمندی های مردم و منطقه را در جهت رونق اقتصاد شناسایی و استعدادیابی کنند.

در ادامه این دیدار مدیران دستگاه های اداری مشکلات و نیازهای خود را برای تحقق مناسب اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین