|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
در حالیکه کمتر از یک ماه از پایان المپیک ریو گذشته گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد مطرح می‌شوند. اما در فهرست مورد نظر فدراسیون کشتی 2 گزینه بیشتر از سایر گزینه‌ها شانس بیشتری برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد دارند.
عضو شورای فنی فدراسیون کشتی 2 گزینه مورد نظر این فدراسیون را برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد معرفی کرد.

 پیش از آغاز المپیک بود که رسول خادم اعلام کرد به دلیل اینکه ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده دارد پس از پایان این رقابت‌ها از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

در حالیکه کمتر از یک ماه از پایان المپیک ریو گذشته  گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد مطرح می‌شوند. اما در فهرست مورد نظر فدراسیون کشتی 2 گزینه بیشتر از سایر گزینه‌ها شانس بیشتری برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد دارند.

غلامرضا محمدی و محمد طلایی 2 گزینه‌ای هستند که به احتمال فراوان یکی از آنها سکان هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده خواهد گرفت. این در حالیست که با توجه به اینکه محمدی سابقه سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را در کارنامه دارد احتمال سرمربیگری‌ او بیشتر از طلایی است.

گفتنی است منصور برزگر که یکی از اعضای شورای فنی است حضور محمدی و طلایی در فهرست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را در گفت‌وگو با میزان تایید کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین