|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
معاون فروش سازمان اموال تملیکی از برگزاری انهدام سراسری کالاهای قاچاق فردا چهارشنبه خبر داد.
  معاون فروش سازمان اموال تملیکی از برگزاری انهدام سراسری کالاهای قاچاق فردا چهارشنبه خبر داد.

علیرضا روحی علیایی، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش این سازمان از انهدام سراسری کالاهای قاچاق فردا چهارشنبه در برخی از استان های کشور خبر داد.

روحی علیایی با اشاره به آمار انهدام کالاهای قاچاق در ۵ ماهه نخست سال جاری افزود: طی این مدت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از کالا های تحویلی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با هدف جلوگیری از عرضه کالا های قاچاق به بازار مصرف و ارتقاء سلامت جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی و همچنین در راستای اجرای ماده ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط سازمان اموال تملیکی منهدم شد.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی اظهارداشت: این سازمان دارای وظایف حاکمیتی حساس و مهمی است که از جمله آن وظایف، انهدام کالاهای قاچاق است.

وی در ادامه افزود: عملیات انهدام کالاها، وابسته به نوع جنس، متفاوت می باشد و کلیه انهدام کالاهای تحت تملک این سازمان با حضور مسئولین ذیربط و ذیصلاح انجام می پذیرد.

علیایی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵ درصد اقلام انهدامی، کالاهای سلامت محور از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد می باشد که این سازمان با انهدام آنها مانع به خطر افتادن سلامت مردم و جامعه می شود.

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی ۵ استان نخست این سازمان در انهدام کالاهای قاچاق را به ترتیب زیر اعلام کرد:

1.  هرمزگان، ۶۱۴ تن به ارزش ۲۵ میلیارد ریال

2.  تهران، ۴۳۵ تن به ارزش ۱۶۹ میلیارد ریال

3.  سیستان و بلوچستان ۱۵۴ تن به ارزش ۸ میلیارد ریال

4.  بوشهر ۱۱۰ تن به ارزش ۱۴ میلیارد ریال

5.  زنجان ۱۰۲ تن به ارزش ۳۰ میلیارد ریال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین