|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
اجرای توطئه های رژیم صهیونیستی تنها هنر آل سعود
کد خبر: ۱۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کارشناس مسائل راهبردی سوریه گفت: رژیم سعودی از درآمدهای حج برای انتشار و گسترش تروریسم در کشورهای جهان استفاده می کند.
 کارشناس مسائل راهبردی سوریه گفت: رژیم سعودی از درآمدهای حج برای انتشار و گسترش تروریسم در کشورهای جهان استفاده می کند.

«وائل الامام» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در دمشق، افزود: این موضوع به آسانی در سوریه، لبنان و یمن قابل مشاهده است زیرا آل سعود با بدترین شیوه درحال به خاک و خون کشیدن مردم این کشورهاست.

وی اضافه کرد: آل سعود میلیاردها دلار برای خرید سلاح و مهمات به منظور کشتار ملت یمن هزینه کرده است و کاری غیر از جنایت انجام نمی دهد.
الامام همچنین تصریح کرد: مکه و مدینه متعلق به همه مسلمانان است و پذیرفتنی نیست که رژیمی مانند رژیم سعودی اداره این مکان های مطهر و مقدس را در دست داشته باشند.
این کارشناس مسائل راهبردی سوریه افزود: همه اقدامات آل سعود یک جنایت برنامه ریزی شده است و حتی از بازداشت حجاج خانه خدا نیز ابایی ندارد.

وی افزود: هنوز فراموش نکرده ایم که شیخ نمر باقر النمر این شهروند عربستانی را که فقط سخن حق بر زبان رانده بود را بدون هیچ دلیلی به بدترین شکل بازداشت و اعدام کرد.
الامام اظهارداشت: کشتار ملت های اسلامی و اعزام تروریست ها به یمن، لیبی، سوریه و عراق برای برهم زدن ثبات و آرامش کشورهای اسلامی و در یک کلام اجرای توطئه های رژیم صهیونیستی تنها هنر آل سعود است.

وی درباره تکفیر ایرانی ها توسط مفتی آل سعود نیز گفت: مفتی جنایتکار آل سعود در جایگاهی نیست که درباره ملت ایران سخن بگوید .
الامام درمورد اتهام اینکه ایرانی ها امسال برای حج به کربلا می روند، افزود: زیارت اماکن مقدسه نیز آرزوی من و هر مسلمانی است که به زیارت مدفن اهل بیت پیامبر (ص) بروند و ازاین ثواب برخوردار شوند .

وی گفت: این سخنان برای کسی ارزشی ندارد و نباید به آن توجه کرد زیرا این فرومایگان (آل سعود) حتی کلام خدا را تحریف می کنند، ولی هرچه بگویند و هرچه فتوا صادر کنند نمی توانند حقیقت اسلام را تغییر دهند.
الامام افزود: آن ها تلاش می کنند اقدامات خود را در راستای گسترش و تبلیغ اسلام نشان دهند ولی با اسلام واقعی خیلی فاصله دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین