|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افزایش چشمگیر تخت های ویژه اشاره کرد و گفت: در 3 سال گذشته حدود 50 درصد به تخت های ویژه اضافه شده است.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افزایش چشمگیر تخت های ویژه اشاره کرد و گفت: در 3 سال گذشته حدود 50 درصد به تخت های ویژه اضافه شده است.

به گزارش ایرنا ، دکترسید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق اظهار امیدواری کرد که در یکسال و نیم آینده این میزان به 100 درصد برسد.

وی بر لزوم اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: اصل کار در این زمینه پیشگیری است. زیر ساخت های خوبی در این زمینه انجام شده است.

** حدود 51 میلیون ایرانی دارای پرونده سلامت الکترونیکی شدند

وزیر بهداشت به تعداد ایرانیان دارای پرونده سلامت الکترونیک اشاره کرد و گفت : حدود 51 میلیون ایرانی دارای پرونده سلامت الکترونیک شدند.

وی اظهار کرد که دریکسال آینده ایرانیان از لحاظ اضافه وزن، بیماری های ژنتیکی ومعلولیت ها ومشکلات جسمی و روحی شناسایی می شوند.

هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق عصر امروز با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از متخصصان داخلی و خارجی در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.

این کنگره با هدف بالا بردن اطلاعات علمی متخصصان قلب و عروق، آشنایی با آخرین تجهیزات پزشکی که مورد تایید سازمان های جهانی هست دارای 20امتیاز باز آموزی است.

در افتتاحیه این کنگره از 3پایان نامه برتر تقدیر می شود.همچنین همزمان با برگزاری کنگره، نمایشگاه تخصصی شرکت های تجهیزات پزشکی ، دارویی و تصویر برداری برگزار می شود.این کنگره از روز سه شنبه 23 تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین